منع نشرات شبکه RT DE در آلمان

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر RT conference, Shape-shifting Powers in Today’s World
RT conference, Shape-shifting Powers in Today’s World - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
کمیسیون ثبت و نظارت رگولاتور رسانه‌ آلمان MABB با نشر بیانیه‌ای پخش نشرات کانال تلویزیونی آرتی آلمالی در این کشور را به دلیل عدم مجوز ممنوع اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه آمده است: کمیسیون ثبت و نظارت در اول فبروری 2022 رسماً اعتراض و پخش نشرات آرتی آلمانی (RT DE) را ممنوع کرده‌است، زیرا طبق قوانین رسانه‌ای مجوز لازم برای این کار نداشته است.
این کمیسیون همچنین می‌افزاید که RT DE یک برنامه پخش است که نیاز به مجوز، بند 52 پيمان دولتی در مورد فعاليت‌های ارائه دهندگان خدمات در حوزه رسانه‌ها، دارد.
Офис телеканала RT в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
کانال "آرتی" از سوی یوتیوب مسدود شد
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه آر‌ تی در واکنش به این موضوع در کانال تلگرامی خود نوشت: امروزه تنظیم کننده آلمانی MABB تصمیم گرفت که شرکت تولید RT DE Productions باید پخش بر روی ماهواره یوتلست، تلویزیون هوشمند، وب سایت RT و برنامه و همچنین بر روی پلت فرم اودیسه را متوقف کند.
وی افزود: RT DE Productions در واقع پخش نمی شود، چه در اروپا و چه در هر جای دیگری. این شرکت برنامه‌های متعددی برای RT DE تولید می‌کند که از مسکو پخش می‌شود و تمام حقوق پخش مربوطه در آلمان و دیگر 32 کشور اروپایی را دارد.
سردبیر شبکه آر‌تی بیان داشت: این کاملاً مزخرف است. ما از پخش دست بر نمی‌داريم. شبیه به اینست که روسکومنادزور، دویچه وله را از پخش در وب سایت خودشان منع کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала