Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار تند اولتراهای پی‌اس‌جی به ستاره‌های پاریسی + عکس

© AFP 2023 / Zakaria Abdelkafi Болельщики ждут возле стадиона Parc des Princes футбольного клуба Paris Saint-Germain (PSG) в Париже
Болельщики ждут возле стадиона Parc des Princes футбольного клуба Paris Saint-Germain (PSG) в Париже   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
پر سر و صداترین گروه حامی پی‌اس‌جی در پارک دو پرنس؛ ستاره های این تیم را هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ Collectif Ultra Paris یا با نام اختصاری CUP بزرگ‌ترین گروه هواداران باشگاه پاریسن‌جرمن است که معمولاً در انتهای شمالی استادیوم پارک دو پرنس موسوم به Auteuil در طول مسابقات قرار می‌گیرند.
پس از شکست و حذف پی‌اس‌جی از جام حذفی در دوشنبه‌شب مقابل نیس رقم خورد، دو تیم در 11 فبروری بار دیگر به مصاف هم می‌روند دیداری که چهار روز قبل از دیدار رئال مادرید برگزار خواهد شد.
حالا شاید به دلیل حذف شدن پاریسی‌ها از جام حذفی؛ این گروه از هواداران می‌خواهد ناراحتی خود را به گونه‌ی مطرح نمایند و تصویری که این تیم به نمایش گذاشت، به شدت در رسانه‌ها به دلیل خوب بازی نکردن و عدم تاثیرگذاری بازیکنان مورد انتقاد قرار دادند.
"صبر ما حدی دارد" این پیامی است که سه‌شنبه شب گذشته با هشتگ RASLEBOLدر شبکه‌های اجتماعی شان نشر شد، ضرب المثلی که می‌توان آن را به اسپانیایی به عنوان نی که کمر شتر را می‌شکند یا بیشتر به زبان عامیانه تا دماغش ترجمه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала