Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در مورد بنزما ریسک نمی‌کنیم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تمامی احتمالات بازگشت کریم بنزما به ترکیب را رد کرد و گفت که اصلا در خصوص ستاره فرانسوی ریسک نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز پنج شنبه رئال مادرید از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، مهمان اتلتیک بیلبائو در سن مامس است. برای این بازی کارلتو چند ستاره خود از جمله کریم بنزما و فرلاند مندی را در اختیار ندارد.
سرمربی سابق پاریسن ژرمن، چلسی و بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و به خبرنگاران گفت:
"بنزما؟ ما هنوز شرایط او را نمی‌دانیم. فعلا مشغول کارهای فردی است. او احساس خوبی دارد و همه چیز بعد از تمرینات مشخص خواهد شد. زمان بازگشت او به لیگ قهرمانان اروپا بستگی ندارد. همانطور که گفتم ما درباره او ریسک نخواهیم کرد، چون در فینال لیگ قهرمانان بازی نمی‌کنیم. او به خوبی این را می‌داند و اگر شرایطش در آن زمان مساعد نباشد، بازی نخواهد کرد. اما فعلا به بازی مقابل پاریسن ژرمن فکر نمی‌کنیم."
"بازگشت وینیسیوس و رودریگو؟ بله آن‌ها روز چهارشنبه (امروز) به مادرید بازگشتند، اما آن‌ها بازیکنان بیست ساله هستند، نه 60 ساله مثل من. گرت بیل و هازارد آماده بازی می‌باشند و فعلا تصمیمی راجع به حضور آن دو برزیلی نگرفته‌ام."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала