Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی بارسلونا از آقای عضله: برای خوشحالی هواداران هر کاری میکنم+عکس و ویدیو

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا خرید جدیدش را به طور رسمی در مقابل خبرنگاران معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم معارفه آدام ترائوره در باشگاه بارسلونا دقایقی پیش با حضور خوآن لاپورتا رئیس باشگاه و خبرنگاران برگزار شد.
آداما ترائوره که پیراهن شماره 11 را در بارسا بر تن خواهد کرد، پرورش یافته مکتب بارسلونا (لاماسیا) است و 4 روز پیش به صورت قرضی و تا پایان فصل از تیم لیگ برتری ولورهمپتون به بارسا پیوست.
بارسا در صورتی که از عملکرد این ملی پوش اسپانیایی رضایت داشته باشد، قرارداد او را با پرداخت 30 میلیون یورو به تیم ولووز دائمی خواهد کرد.
این بازیکن جوان در جریان مراسم معارفه اش گفت:
از رئیس باشگاه و خانواده ام تشکر میکنم که با وجود دوری 7 ساله من از باشگاه، همیشه از من حمایت کردند، باشگاه بارسلونا همیشه خانه من بوده است و این را قول میدهم که برای خوشحالی هواداران هر کاری میکنم و روز یکشنبه در مسابقه اتلتیکو تمام توانم را در زمین خواهم گذاشت.
آداما در رابطه با ژاوی و انتظاراتش از او نیز گفت:
او فقط از من خواسته در زمین توانایی هایم را به نمایش بگذارم. در فرصت های تک به تک عالی باشم و در مسائل تاکتیکی نیز همچنین، مدعی و فرصت طلب باشیم تا بتوانیم در مسابقات همیشه برنده باشیم.
ترائره در خصوص شرایط بدنی اش در مقایسه با سال 2015 گفت:
بدن حالایم تا زمانی که از بارسا جدا شدم، خیلی فرق دارد. حالا عضله من کمی حجیم تر شده و این ها بخاطر این است که بازی در لیگ برتر رویم تاثیر گذاشته است. من مطئنم که با ژاوی روزهای خوبی خواهم داشت.
وی در خصوص مشکلات چند وقت اخیر بارسا نیز گفت:
لاپورتا همیشه میگوید که بارسا در حال تغییر است و تیمی جدید در حال شکل گیری است. باید صبر کنیم. من بازی های بارسا در لیگ برتر هم که بودم دنبال میکردم. من حالا میخواهم بخشی از این تیم جدید باشم. میخواهم به ژاوی در این راه کمک کنم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала