Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپچی‌ها در تلاش آماده سازی پول 200 میلیونی برای خرید سه بازیکن

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال آماده می‌شود که در تابستان امسال برای جذب سه بازیکن به ارزش 180 میلیون پوند اقدام نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که تیم آرسنال در حال برنامه ریزی است تا بتواند در تابستان امسال برای جذب سه بازیکن اقدام کند زیرا این تیم بازار نقل و انتقالات زمستانی را خوب سپری نکرد.
طبق گزارش سان، تیم میکل آرتتا در نظر دارد تا با هزینه 180 میلیون پوندی؛ برای جذب الکساندر ایساک مهاجم رئال سوسیداد، دومینیک کالورت-لوین مهاجم اورتون و روبن نویس هافبک ولوز وارد عمل شوند.
آرسنال در پنجره نقل و انتقالات جنوری با توافق دو طرف از پیر امریک اوبامیانگ جدا شد و بازیکن گابنی به صورت رایگان به بارسلونا پیوست.
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
ورزش
رسمی: بارسا خرید اوبامیانگ را تایید کرد
توپچی‌ها به شدت با جذب دوشان ولاوویچ مهاجم صربستانی مرتبط بودند اما این بازیکن 22 ساله پیشنهاد پیوستن به باشگاه انگلیسی را رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت با غول ایتالیایی یوونتوس در قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو یکجا شود.
حالا اما سه بازیکن مدنظر این تیم است:
الکساندر ایساک؛ فصل گذشته در 34 بازی لالیگا برای رئال سوسیداد 17 گل به ثمر رساند. او همچنین در تابستان گذشته در یورو 2020 برای سویدن با چند پاس گل در چهار بازی، عملکرد چشمگیری داشت.
آرسنال ماه گذشته می‌خواست ایساک را جذب کند، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال سوسیداد تنها در صورتی این بازیکن را می‌فروشد که بند فسخ 75 میلیون پوندی او برآورده شود. بنابراین توپچی‌ها در حال فکر کردن هستند که بند آزادی این بازیکن 22 ساله را در تابستان آینده پرداخت کنند.
دومینیک کالورت لوین ستاره اورتون، تابستان گذشته در 39 بازی در تمامی رقابت‌ها برای تافی‌ها 21 گل به ثمر رساند. عملکرد چشمگیر او برای باشگاه مرسی ساید باعث شد تا در ترکیب گرت ساوتگیت (تیم ملی انگلیس) برای یورو 2020 دعوت شود.
کالورت لوین در این فصل در چهار بازی برای اورتون سه گل به ثمر رسانده است. حضور او در فصل 2021-2022 به دلیل مصدومیت با مشکل مواجه شده است، اما انتظار می رود او در آینده نزدیک به یک باشگاه برتر لیگ برتر منتقل شود. گفته می شود اورتون کالورت-لوین را 60 میلیون پوند ارزیابی می کند.
روبن نویس هافبک گرگ‌ها در تمامی رقابت‌ها 197 بازی برای این باشگاه انجام داده و 22 گل به ثمر رسانده است. میکل آرتتا مایل به جذب یک هافبک توپ‌ساز برای بازی در کنار توماس پارتی در مرکز زمین است. اعتقاد بر این است که گرگ‌ها در صورت دریافت مبلغی در حدود 45 میلیون پوند، امکان فروش نویس را دارند.
آرسنال قبل از اینکه بتواند خریدهای هنگفتی داشته باشد، باید از طریق فروش بازیکنان سرمایه خود را جمع آوری کند.
علیرغم اینکه توپچی ها تابستان گذشته یکی از پرهزینه ترین ها بودند، اما در حال حاضر در حمله و دفاع از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.
با این حال، باشگاه شمال لندن، قبل از اینکه بتواند خریدهای هنگفتی داشته باشد، باید از فروش بازیکنان کمک مالی کند. هکتور بلرین مدافع کناری اسپانیایی در حال حاضر به صورت قرضی در رئال بتیس اسپانیا حضور دارد و انتظار می‌رود تابستان آینده برای همیشه آرسنال را ترک کند.
لوکاس توریرا در طول دوره قرضی خود در این فصل از سری آ به یکی از اعضای اصلی ترکیب اصلی فیورنتینا تبدیل شده و احتمالا که تیم ایتالیایی تمایل دارد تا تابستان آینده انتقال قرضی او را دائمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала