وعده آرنولد شوراتزنگر برای نجات جهان، طرفدارانش را عصبانی کرد

© AP Photo / Mark J. TerrillГолливудский актер Арнольд Шварценеггер
Голливудский актер Арнольд Шварценеггер - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
هنرپیشه مشهور امریکایی از شرکت در نشست اقلیم اتریش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، آرنولد شوارتزنگر از شرکت خود در پنجمین نشست آب و هوای اتریش که 14جون 2022 در وین برگزار می شود، خبر داد. پیام تصویری این بازیگر در حساب انستاگرامش منتشر شد و خشم هواداران را برانگیخت.
شوارتزنگر اعلام کرد، که به همراه الکساندر ون در بلن، رئیس جمهور اتریش، با مهمانان کنفرانس دیدار خواهد کرد. ستاره فیلم "ترمیناتور" در این ویدئو به بی تفاوتی نسبت به گرمایش زمین اعتراف کرد. "مشکلاتی که ما سعی خواهیم کرد در این اجلاس توجه را به آنها جلب کنیم، نیازمند راه حل های فوری است. ما با هم می توانیم سیاره را نجات دهیم".
 حرکات جالب آرنولد روی میز آشپزخانه + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2020
کلوپ ویدیو
حرکات جالب آرنولد روی میز آشپزخانه + ویدیو
مردم وعده های شوارتزنگر را غیر صادقانه می دانند. دیدگاه های منفی زیادی در زیر این پیام هنرپیشه هالیوود نوشته شد، که در آن طرفداران به بازیگر کنفرانس آنلاین دسامبر 2021 "بحران جهانی" را یادآوری کردند. حقیقت رو به من بگو". سپس شوارتزنگر دعوت های متعدد را نادیده گرفت و هرگز در پروژه شرکت نکرد. این هنرمند همچنین به سرزنش های جدید پاسخ نداد.
در اکتبر 2021، شوارتزنگر در مورد آلودگی محیط زیست صحبت کرد و از بشریت خواست که گوشت را کنار بگذارد. این بازیگر خاطرنشان کرد که تغییر رژیم غذایی باعث کاهش چشمگیر انتشار دی اکسید کربن می شود. به گفته این هنرمند، او خود میزان محصولات گوشتی را در رژیم غذایی خود سه چهارم کاهش داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала