کاهش هزینه‌ها در سفارت افغانستان در روسیه به دلیل کمبود بودجه

© Wikipedia / NVOسفارت افغانستان در مسکو
سفارت افغانستان در مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
سفارت افغانستان در مسکو تصمیم گرفته است تا هزینه‌ها را تا حد امکان به دلیل کمبود بودجه کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دیپلمات‌های سفارت افغانستان در مسکو به ریانووستی گفته اند که به دلیل کمبود کامل بودجه از کابل پس از به‌قدرت رسیدن طالبان (گروه تحت تحریم سازمان ملل به جهت فعالیت تروریستی) سفارت به کاهش هزینه‌ها رو آورده است. به گفته آنها، این احتمال وجود دارد که در آینده سفارت مجبور به کاهش کارمندان شود.
در عین حال خاطرنشان می‌شود که سفارت زیر پرچم حکومت قبلی به کار خود ادامه می‌دهد و سید طیب جواد نیز سفیر افغانستان در فدراتیف روسیه باقی می‌ماند. سفارت خدمات لازم را برای شهروندان افغانستان از جمله مهاجران افغان و دانشجویانی که در روسیه تحصیل می‌کنند ارائه می‌کند.
آمریکا 33 قلم اثر باستانی را به سفارت افغانستان در واشنگتن سپرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
منابع: سفارت افغانستان در امریکا بسته می‌شود
پیش از این رئیس‌ بانک مرکزی افغانستان در حکومت طالبان گفته بود که امریکا دسترسی به دارایی هایی این کشور به ارزش هفت میلیارد دالر را که در فدرال رزرو امریکا ذخیره شده است، مسدود کرده است.
اوایل ماه اگست 2021 طالبان حملات خود علیه نیروهای دولتی افغانستان را افزایش داد. 15 اگست سال گذشته نیروهای طالبان وارد کابل شدند و کنترول کاخ ریاست جمهوری را به دست گرفتند. سپس گزارش شد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان کشور را ترک کرده است. بامداد 16 اگست 2021 طالبان اعلام کرد که جنگ در افغانستان به پایان رسیده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала