امریکا نقشه جنگ با روسیه را مدل سازی میکند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Многоцелевой истребитель МиГ-31 с гиперзвуковой ракетой "Кинжал" на репетиции воздушной части парада Победы в Москве
Многоцелевой истребитель МиГ-31 с гиперзвуковой ракетой Кинжал на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
ایالات متحده در تلاش مدلسازی استعمال تسلیحات مافوق صوت علیه روسیه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ می نویسد: پنتاگن باید بهتر استعمال سلاح های مافوق صوت روسیه را مدل سازی کند.
بلومبرگ با استناد به گزارشی از دفتر تطبیقات نظامی گزارش داده است که وزارت خارجه ایالات متحده فاقد ظرفیت کافی برای آزمایش تهدیدات ناشی از نسخه های تسلیحات مافوق صوت در حال توسعه توسط فدراسیون روسیه و چین است.
изображение ракеты 3М22 циркон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2022
بریتانیا در رقابت با روسیه از ساخت موشک های مافوق صوت خبر داد
این آژانس با استناد به گزارش این دفتر گفت: "وزارت دفاع باید شبیه‌سازی حملات دشمن را بهبود بخشد، زیرا نمی‌تواند به اندازه کافی نشان دهد که می‌تواند به "تشخیص اولیه راکت‌های تعرضی و کشفی مؤثر" و رهگیری دست یابد.
به ویژه، وزارت دفاع ایالات متحده فضاهای باز کافی در سایت های آزمایشی ندارد.
بلومبرگ در ادامه گفت: سایت‌های آزمایشی موجود از (ایالت) هاوایی تا (ایالت) ویرجینیا، که در آن راهروهای خالی از غیرنظامیان وجود دارد، تا سال 2025 با افزایش تقاضای بیش از 50 درصدی مواجه خواهند شد.
به گفته دفتر تطبیقات، پنتاگن در طول آزمایشات توانایی حمله موفقیت آمیز به اهدافی خشکه و بحر را ندارد که توسط رادار و حسگرها حمایت می گردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала