Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامۀ خاص چلسی برای جذب ستارۀ پرحاشیۀ بارسلونا

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
چلسی برای جذب مهاجم بارسلونا روشی کاملاً حرفه‌ای را مدنظر قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "اسکای اسپورت" خبر داد چلسی آماده است تا با عثمان دمبله بر سر توافق پیش قراردادی برای پیوستن به این باشگاه در تابستان امسال مذاکره کند.
آبی‌های لندن مذاکراتی را در مورد انتقال مهلت روز برای بازیکن فرانسوی انجام دادند اما نتوانستند به توافق برسند. با این حال، آنها همچنان به این بازیکن 24 ساله علاقه‌مند و آماده هستند.
طبق این گزارش، آبی‌های لندن ‌در مورد قراردادی برای انتقال او به استمفوردبریج به صورت رایگان در زمانی که قراردادش با بارسا در پایان فصل منقضی شود، صحبت کنند و بدون پرداخت پولی و به شکلی حرفه‌ای وی را آبی‌پوش کنند.
در استمفوردبریج، دمبله با توماس توخل، که او را در بروسیا دورتموند مدیریت کرد و به او کمک کرد تا به یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا تبدیل شود، دوباره متحد خواهد شد.
سرمربی فعلی چلسی در تابستان 2016 با قراردادی 31.5 میلیون پوندی دمبله را از رن به خدمت گرفت و این بازیکن فرانسوی تأثیری فوری برای دورتموند گذاشت و 10 گل به ثمر رساند و 22 گل دیگر را در 50 بازی در تمامی رقابت ها ثبت کرد.
هیئت مدیره بارسلونا در حال بررسی دو اقدام مهم درخصوص شرایط دمبله است. واگذاری او به عنوان یک بازیکن آزاد که باعث می‌شود ضرری نسبی به باشگاه بارسلونا وارد شود، نشان‌دهنده عزم راسخ مدیران این تیم برای اتمام همکاری با دمبله خواهد بود.
آن‌ها صراحتاً گفته‌اند که جنگ با این بازیکن را آغاز کرده‌اند. بارسایی‌ها می‌توانند صرفاً قرارداد خود را به طور یک‌طرفه فسخ و بازیکن فرانسوی را آزاد کنند.
گزینه اول توسط هر دو طرف ترجیح داده می‌شود؛ دمبله این فرصت را پیدا می‌کند تا به دنبال باشگاه دیگری بگردد و در سمت دیگر نیز بارسلونا می‌تواند حقوق پرداختی به دمبله را تا انتهای فصل پس‌انداز کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала