معرفی سرویس جدید اینترنت ماهواره‌ای استارلینک؛ سریع‌تر اما بسیار گران‌تر

© starlinkSTARLINK PREMIUM
STARLINK PREMIUM - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
اسپیس ایکس چند وقت پیش از دیش یا ترمینال جدیدی برای سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک رونمایی کرد و به دنبال دریافت مجوز برای نسخه جان سخت آن بود. حالا این کمپانی برای این محصولش، به سراغ یک سرویس جدید رفته که "استارلینک پریمیوم" نام دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، در این سرویس کاربران به دیش جدید دسترسی پیدا می‌کنند و همچنین سرعت دانلود و آپلود بالاتری را تجربه خواهند کرد، اما باید هزینه بسیار بیشتری بپردازند.
به گفته اسپیس ایکس، دیش جدید این کمپانی و سرویس پریمیوم از فصل دوم 2022 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این دیش که جان سخت‌تر از نمونه اصلی است، حداکثر عملکردش تا سه برابر بهتر شده و همچنین می‌تواند در محیط‌های نامناسب بدون هیچ مشکلی کار کند.
تا اینجا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد: قیمت فوق‌العاده بالا. در صفحه سفارش این سرویس اسپیس ایکس، هزینه دیش و سخت افزارهایش برابر 2500 دالر است و همچنین باید 500 دالر سپرده به این شرکت بپردازید. هزینه ماهانه سرویس هم ماهانه 500 دالر است.
Предприниматель Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
ایلان ماسک دوباره همه را شگفت زده کرد
کاربر در ازای پرداخت این مبلغ بالا، به چه امکاناتی دست پیدا می‌کند؟ اسپیس ایکس وعده داده که با تهیه سرویس جدیدش، به سرعت دانلودی در محدوده 150 تا 500 مگابیت بر ثانیه دست پیدا می‌کنید و البته میزان تاخیر 20 تا 40 میلی‌ثانیه را تجربه خواهید کرد.
در حالی که سرعت این سرویس افزایش تقریبا قابل قبولی را نسبت به سرویس استاندارد با هزینه دیش 500 دالری و ماهانه 99 دالری نشان می‌دهد، میزان تاخیر آن تفاوتی ندارد. سرعت سرویس استاندارد استارلینک در محدوده 50 تا 250 مگابیت بر ثانیه قرار دارد. سرعت آپلود هم از 10 تا 20 مگابیت بر ثانیه سرویس استاندارد، در سرویس پریمیوم به 20 تا 40 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала