Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاشنه آشیل ترکیب فعلی بارسا چیست؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
ترکیب بارسلونا در حال حاضر مهاجمین بسیار زیادی دارد؛ اما در پست مدافع چپ این تیم با کمبود نفرات روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فصل نقل و انتقالات زمستانی را با چهار خرید (دنیل آلوز، فران تورس، اداما و اوبامیانگ) و با خروج اینیاکی پنیا، کوتینیو، دمیر و البته آگوئروی بازنشسته به پایان رساند.
پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شد اما با ماندنی شدن دمبله در حال حاضر ترکیب بارسلونا ناهمگون به نظر می رسد چرا که ژاوی در حال حاضر 9 مهاجم در اختیار دارد که هفت تایشان در تیم بزرگسالان هستند: آداما، اوبامیانگ، آنسو، عبده، ممفیس، بریتویت، لوک دی یونگ، جوتگلا و فران تورس.
بارسا امیدوار است که با حضور این 9 نفر شرایط هجومی خود را بهبود ببخشد. کاتالان ها میانگین 1.3 گل زده در هر بازی را داشته اند که آمار ضعیفی است چرا که تیم در فصل گذشته به میانگین 2.33 کل در هر بازی رسیده بود.
البته در حال حاضر بارسا در برخی پست ها کمبود بازیکن دارد. دنی آلوز تنها دفاع راست تخصصی بارسلونا و مورد اعتماد ژاوی به شمار می رود.
سرجینیو دست می تواند در این پست بازی کند اما ژاوی علاقه ای به او ندارد. سرجی روبرتو که توان حضور در این پست را دارد، مصدوم است و مینگزا نیز توان حضور در سمت راست را دارد.
آرائوخو و اریک گارسیا هم قبلا در پست دفاع راست بازی کرده اند. شرایط در پست دفاع چپ بدتر است چرا که جوردی آلبا تنها دفاع چپ تخصصی است و بالده به علت مصدومیت شش هفته از میادین دور خواهد بود.
شرایط در خط هافبک بهتر است چرا که بوسکتس، دی یونگ، پدری، گاوی و نیکو می توانند در میانه زمین بازی کنند. ریکی پوچ با وجود این که فرصتی نداشت، در نهایت ماندنی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала