Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلوز علیه ژاوی و لاپورتا در قضیه دمبله

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال
دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
در حالی که خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز، رئیس و سرمربی بارسلونا معتقد اند که عثمان دمبله به دلیل عدم تمدید قرارداد باید تا پایان فصل روی سکوها بنشیند، آلوز خواهان استفاده از بازیکن فرانسوی در ترکیب اصلی است.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا، تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و با وجود تلاش‌های فراوان بارسا، وی قرارداد خودش را تمدید نکرده و به نظر می‌رسد که در پایان فصل به صورت آزاد نیوکمپ را ترک خواهد کرد.
مدیران بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی تلاش‌هایی برای فروش وی انجام دادند، اما دمبله به پیشنهاداتی که از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده‌بود، پاسخ منفی داد و در نیوکمپ ماند.
خوان لاپورتا رئیس بارسلونا و ژاوی هرناندز سرمربی تیم تصمیم گرفتند تا به دلیل عدم تمدید قرارداد دمبله را تنبه کنند و در چند بازی آخر از او دعوت نکردند. هر دو هنوز هم اعتقاد دارند که دمبله باید تا پایان فصل روی سکوها بنشیند و دیگر برای این تیم به میدان نرود.
دنی آلوز ستاره برازیلی بارسلونا اما مخالف نظر رئیس و مربی تیم است و از آن‌ها می‌خواهداز ستاره فرانسوی حداکثر استفاده را ببرند و به او بازی بدهند.
آلوز در مصاحبه با اسپورت در این مورد گفت:" تا زمانی که او در بارسلونا است، باید از او دفاع کنیم. اگر در پایان فصل برود، خوب است… اما هنوز پنج ماه دیگر از قراردادش باقی مانده است و ما باید از این واقعیت فرصت کنیم. او هنوز اینجاست. من فکر می کنم شرایطی وجود دارد که شما باید باهوش‌تر از چیزی که هستید، باشید. ما در تلاش هستیم تا بارسلونا را به بالای جدول برگردانیم تا فضایی سالم و مثبت ایجاد کنیم که در آن هیچ احساس بدی وجود نداشته باشد. چیزهای منفی به رشد شما کمک نمی‌کنند. واضح است که ما باید در رختکن و باشگاه هماهنگی ایجاد کنیم. در نهایت، همه ما نماینده بارسلونا هستیم. باشگاه باید از حضور دمبله نهایت استفاده را ببرد."
آلوز در حالی به حمایت از عثمان پرداخته که اخیراً فران تورس دیگر خرید جدید بارسا نیز از دمبله حمایت کرده بود و خواهان حضور او در بازی‌ها شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала