بازی های کامپیوتری خشن باعث بی رحمی کودکان می گردد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر Участники выставки "ИгроМир 2019" и фестиваля Comic Con Russia 2019 в Москве
Участники выставки ИгроМир 2019 и фестиваля Comic Con Russia 2019 в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
دانشمندان ثابت کرده اند که بازی های کامپیوتری خشن باعث بی روحی کودکان می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان دانشگاه آزاد آمستردام مطالعه‌ای را در مورد تأثیر بازی‌های ویدیویی خشونت‌آمیز بر همدلی بازیکنان نسبت به درد دیگران انجام دادند.
56 پسر شاگردان مکتب برای شرکت انتخاب شدند. قبل از آزمایش بازی ویدیویی خشونت آمیز، شرکت کنندگان به طور متوسط ​​6.38 ساعت در هفته مصروف چنین بازی ها بودند، که 14 تن آنها بیش از 8.75 ساعت بازی می کردند. همچنان یک گروپ 15 نفره نیز ایجاد شد که هرگز بازی های خشن را انجام نداده بودند.
بازی های کامپیوتری و مشکلاتی که برای کودکان ایجاد میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2017
بازی های کامپیوتری و مشکلاتی که برای کودکان ایجاد میکند
قبل از بازی به شرکت کنندگان صحنه های مختلف درد مانند بریدن دست ها در حین آشپزی نشان داده شد. آنها برای اندازه گیری پاسخ مغز، دامنه پتانسیل مرتبط با یک رویداد، به یک الکتروانسفالوگرافی متصل شدند. شرکت‌کنندگان در جریان 40 دقیقه از طرف شخص اول Call of Duty: Modern Warfare 3 (با رتبه 18+) بازی کردند و سپس بازی را به مدت و سپس عکس‌های دستی را دوباره ارزیابی کردند.
معلوم شد که کاهش همدلی به زمان بازی بستگی ندارد. حساسیت به درد دیگران صرفاً با انجام یک بازی ویدیویی خشن کاهش یافت. در همان زمان، کسانی که قبل از شرکت در آزمایش هرگز بازی نکرده بودند، دامنه پاسخ بالای به درد شخص دیگری - P3 و P625 داشتند، اما پس از بازی این شاخص ها به طور قابل توجهی کاهش یافت. آنها که خیلی بازی کردند، شاخص ها تغییر نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала