Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بورد کریکت: رقابت های درجه دوم ولایتی از هفته آینده آغاز میشود

© Photo / بورد کریکت افغانستان بورد کریکت افغانستان
بورد کریکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
کریکت بورد کشور از شروع رقابت های درجه دوم ولایتی تحت نام "وزیر محمد اکبر خان" تا هفته به خبر میدهد.
به گزارش اسپوتنیک، سیزدهمین دوره مسابقات درجه دوم ولایتی وزیر محمد اکبر خان هفته آینده، مطابق با 10 فبروری آغاز می شود.
به گفته بورد کریکت کشور این رقابت ها تاریخ 2 مارچ دوام خواهد کرد.
در خبرنامه اداره کریک بورد افغانستان آمده است:
در این مسابقات یک روزه، ۲۹ تیم ولایتی که به 6 گروپ تقسیم شده اند و در سه شهر مختلف در ولایات خوست، ننگرهار و قندهار باهم رقابت می کنند.
تیم های ب کابل، هلمند، هرات، ارزگان و غزنی در گروپ (A) و تیم های قندهار، میدان وردک، فراه، زابل و نیمروز در گروپ (B) این مسابقات جا گرفته اند. رقابت های این گروپ در ورزشگاه کرکت ولایت کندهار برگزار خواهد شد.
تیم های ولایتی خوست ب ، پکتیا، بامیان، تخار و پروان در گروپ سی (C) و در نهایت تیم های کوچی ها، بغلان، لوگر، پکتیکا و سرپل در گروپ (D) این رقابت ها قرار دارند که به صورت مشترک در ورزشگاه کریکت ولایت خوست باهم رقابت خواهند کرد.
همچنان پنج تیم بعدی که تیم های ب نگرهار، کنر، نورستان، کاپیسا و بلخ هستند، در گروپ (E) قرار دارند و تیم های ولایات کندز، لغمان، سمنگان و جوزجان شامل گروپ (F) هستند که قرار برنامه ریزی، در ورزشگاه غازی امان الله خان ولایت ننگرهار بازی خواهند کرد.
نصیب خان، رئیس اجرائیه اداره کرکت بورد افغانستان در رابطه به برگزاری این مسابقات می گوید:
این مسابقات هر ساله برای یافتن استعدادهای جدید و ترویج کرکت در کشور برگزار می شود. رئیس اجرائیه اداره کرکت بورد افغانستان خرسند است که در این تورنمنت به ۶۰۰بازیکن فرصت داده می شود تا استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارند.
آقای نصیب همچنین گفت:
ما متعهد هستیم که بازی کرکت را به هر نقطه از کشور ببریم و راه اندازی مسابقات درجه دوم ولایتی با شرکت ۲۹ ولایت نشانه بزرگی از توسعه و رشد این بازی در کشور میباشد.
لازم به ذکر است که این مسابقات، اولین تورنمنت دیپارتمنت کرکت داخلی اداره کرکت بورد افغانستان است که به تعقیب آن در ماه مارچ همین سال مسابقات درجه یک ولایت وزیر محمد اکبر خان برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала