نمایش سنگین ترین طیاره بدون پیلوت نظامی روسیه

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر Военный разведывательно-ударный беспилотный летательный аппарат Wing Loong II и управляемые авиационные бомбы (производство КНР)
Военный разведывательно-ударный беспилотный летательный аппарат Wing Loong II и управляемые авиационные бомбы (производство КНР)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
جدیدترین طیارات بدون سرنشین سنگین روسیه به نام "سیریوس" قادر خواهند بود اهداف هوایی و زمینی را نابود نماید.
به گزارش اسپوتنیک ، توانایی‌های این پهپادها در سرویس مطبوعاتی شرکت کرونشتات (Kronstadt) که پهپادها را مونتاژ می‌کند، اعلام شد که قادر است از مدارهای اکتشافی ضربتی همراه با طیارات سرنشین دار کار کنند.
Беспилотный летательный аппарат Орион-Э - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
نمایش علنی فعالیت تعرضی پهپاد اوریون روسی
قابل ذکر است که این مجموعه با پهپادها به عنوان وسیله اکتشافی و همچنین سلاح ضربتی عملیاتی در برابر اشیاء زمینی و سطحی شناسایی شده عمل می کند. در این شرکت اعلام کردند: "طیارات سرنشین در درجه اول به عنوان یک سلاح تهاجمی علیه اهداف شناسایی شده توسط سیریوس عمل می کنند."
نیکولای دولژنکوف، طراح عمومی شرکت کرونشتات، از آغاز طراحی پهپاد سنگین جدید سیریوس در اگوست 2020 خبر داد. وی خاطرنشان کرد: وزن این پهپاد به دو تن خواهد رسید. پهپاد جدید همچنین یک سیستم ارتباطی ماهواره ای دریافت می کند که به وسیله آن می توان از فاصله نامحدودی کنترل کرد. کار بر روی مونتاژ اولین نمونه از پهپاد جدید در نوامبر 2021 آغاز شد و اولین پرواز خود را در بهار امسال انجام خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала