Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شهوت و جوانی؛ همه به ستاره یونایتد پشت کرده اند!

© REUTERS / Peter PowellMason Greenwood, delantero de Manchester United
Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
دختری که ادعا کرده بود ستاره منچستریونایتد به او تجاوز کرده است، از هوادارانش تشکر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه هفته گذشته بود که دوست دختر 18 ساله گرین وود با انتشار عکس ها و ویدویی های در صفحات اجتماعی، علام کرد که این بازیکن به ضرب و شتم به او تعرض جنسی کرده است.
این ادعا که با سرعت در صفحات اجتماعی و فوتبال انگلیس چرخید، باعث شد تا گرین وود نوجوان در 20 سالگی اسیر کوهی از مشکلات و البته محرومیت ها و البته زندانی شدن روبه رو شود.
در حالی که وی دو روز پیش پس از بازداشت توسط پلیس به قید وثیفه از زندان آزاد شد، حالا شاکی پرونده بازیکن یونایتد با انتشار پستی ضمن تشکر از هوادارانش اعلام کرد، تا پایان تحقیقات پلیس و جواب آن، هیچ اظهار نظری نمیکند.
خبرگزاری های انگلیس از جمله سان و دیلی میل گزارش دادند، گرین وود تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات و مسابقات منچستریونایتد را ندارد و باشگاه تا زمان مشخص شدن پرونده صبر خواهد کرد.
این هفته سخنگوی منچستریونایتد نیز به هواداران باشگاه اعلام کرد که آنان با مراجعه به فروشگاه‌های پیراهن این باشگاه، میتوانند پیراهن با پیراهنی که نام بازیکنی دیگر پشت آن درج شده، به صورت رایگان تعویض کنند.
همچنین این باشگاه چند روز پیش تمامی پیراهن های مربوط به این مهاجم را از وب سایت خود حذف کرد.
چند تن از هواداران خشمگین یونایتد نیز پیراهن های این بازیکن را به فروشگاه بزرگ اولدترافورد بازگرداندند.
همچنین کمپانی نایک، اسپانسرینگ رسمی گرین‌وود، قراردادش را به حالت تعلیق درآورده است.
این در حالی است که اسپانسر پیراهن یونایتد TeamViewer نیز گفته است که این تحولات را از نزدیک زیر نظر دارد.
گرین وود در حال حاضر در یک خانه که گفته میشود از بازیکنان سابق لیگ برتر است زندگی میکند، در حالی که گفته میشود دو نگهبان خصوصی از خانه او محافظت می کنند، خانه ای که گفته می شود متعلق به یک بازیکن سابق لیگ برتر ناشناس است.
تمام این ها در حالیست که سرشناس ترین بازیکنان یونایتد، از جمله کریستیانو رونالدو، پل پوگبا، داوید دخیا، مارکوس راشفورد، ادینسون کاوانی، فرد و جسی لینگارد به نظر می رسد که گرین وود را در اینستاگرام آنفالو کرده اند.
این در حالیست که وی در سال 2020 نیز به خاطر شکستن قوانین قرنطنیه و دعوت دو دختر به اردوی تیم ملی انگلیس در ایسلند توسط گرت ساوت گیت همراه با فیل فودن از تیم ملی نیز اخراج شد و تا کنون برای سه شیرها نیز به میدان نرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала