شکسته‌گی تلیفون های هوشمند منجر به تخریب آن میگردد

© Sputnik / Sergey Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر Девушки в летнем кафе на улице Старый Арбат после снятия карантина в Москве
Девушки в летнем кафе на улице Старый Арбат после снятия карантина в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
رئیس آژانس Content-review.com هشدار داد حتی یک ترک کوچک روی شیشه محافظ یک تلیفون هوشمند می تواند در آینده آسیب جدی تری به تلیفون وارد کند
به گزارش اسپوتنیک، پولونیکوف رئیس آژانس Content-review.com می گوید "هر ترک می تواند به تلیفون صدمه وارد کند ، و اگر تلیفون شما ضد آب است، پس از مقاومت در برابر آب نمی توان صحبت کرد، بنابراین بهتر است بلافاصله شیشه محافظ را تعویض کنید. در مقایسه با تعویض ماتریس صفحه نمایش، این کار خیلی گران نیست".
تلیفون هوشمند- تهدید بزرگ به بشریت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2018
تلیفون هوشمند- تهدید بزرگ به بشریت
به گفته وی، در صورت کارکرد صفحه نمایش و عدم ایجاد تغییر در تصویر، می توان از تلیفون هوشمند با شیشه محافظ شکسته استفاده کرد. "اگر هر گونه اعوجاج، نقاط عجیب و غریب، پیکسل ها، مربع ها روی صفحه ظاهر شد، باید فوراً با سرویس تماس بگیرید و به احتمال زیاد، باید ماتریس صفحه نمایش را جایگزین کنید. این می تواند تا 20 تا 30% قیمت تلیفون مصارف داشته باشد. تلیفون هوشمند،" خودش هشدار میدهد.
پولونیکوف توصیه می کند که برای تعمیر این ابزار فقط با مراکز خدمات مجاز تماس بگیرید.
" این کارشناس در پایان گفت: اگر به یک مرکز مجاز مراجعه نکنید، ممکن است یک "صنعتکار" پول زیادی از شما بگیرد، به شما بگوید که داخل ماژول پوسیده شده است یا چیز دیگری. مراکز خدمات مجاز وظیفه ای ندارند که از شما پول دربیاورند، قیمت‌های ثابت و واضحی وجود دارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала