Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت زلاتان در دربی میلان تایید شد

© REUTERS / DANIELE MASCOLOلاعب إي سي ميلان، زلاتان إبراهيموفيتش
لاعب إي سي ميلان، زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
استفانو پیولی سرمربی آث میلان تایید کرد که زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ بازی حساس برابر اینترمیلان را از دست خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ ستاره 40 ساله و سوئدی میلان، قبل از وقفه بازی‌های ملی و در جریان دیدار با یوونتوس از ناحیه زانو مصدوم شد و با درد زمین بازی را ترک کرد.
پس از مصدومیت این بازیکن رسانه‎‌‎های ایتالیایی وضعیت او را خوب توصیف کردند و مدعی بودند که وی به بازی حساس برابر اینترمیلان که فردا شب در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهد شد، می‌رسد.
استفانو پیولی سرمربی آث میلان اما امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت که زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ دربی میلان را از دست خواهند داد و در این دیدار حساس حضور نخواهند داشت.
پیولی به خبرنگاران گفت:" ما بسیار متأسفیم که زلاتان همراه با ما نخواهد آمد. به لطف حضور او تیم ما خوب پیشرفت کرده است، اما حالا باید نشان دهیم که بدون او هم می‌توانیم تیمی قدرتمند باشیم. باید قدرت اراده خود به خصوص در شرایط سخت را نشان دهیم. همینطور ربیچ نیز حضور نخواهد داشت اما فیکایو توموری به خوبی تمرین کرده و امیدوار به این بازی برسد."
میلان در حالی به مصاف تیم هم‌شهری می‌رود که 4 امتیاز با هم اختلاف دارند و روسونری که در جایگاه سوم قرار دارند، در پی کاهش اختلاف و رسیدن به صدر جدول اند که از سوی نراتزوری‌ها تصاحب شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала