Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند جنجالی بیل روی نیمکت پس از بازی ندادن آنچلوتی به هازارد+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
عکس خنده گرت بیل روی نیمکت رئال مادرید در شبی که تیمش از رقابت های جام حذفی کنار رفت، سوژه رسانه ها شده است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید با قبولی شکست در زمین بیلبائو از رقابت های جام حذفی کنار رفت تا حسرت قهرمانی این تیم در رقابت های کوپا دل ری 8 ساله شود.
خنده جنجالی گرت بیل روی نیمکت
در حالی که جدال دو تیم با تساوی بدون گل دنبال میشد، آنچلوتی در دقیقه 75 به هازارد گفت خود را برای ورود به میدان گرم کند، اما ظاهرا بعد از چند دقیقه دوباره هازارد به نیمکت بازگردانده شد و بجای او اداواردو کاماوینگا جانشین تونی کروس شد و لوکاس وازکز نیز به جای وینیسیوس به میدان فرستاده شد.
بازگشت هازارد روی نیمکت و بازی ندادن به او باعث شد تا بیل نتواند جلوی خنده اش را بگیرد.
انچلوتی سرمربی رئال مادرید در حالی که کریم بنزما را به دلیل مصدومیت با خود نداشت، نه ادن هازارد در ترکیبش استفاده کرد و نه هم از گرت بیل.
در حالی که او در نشست خبری بعد از بازی گفت، میخواسته از این بازیکنان در وقت های اضافی استفاده کند، اما گل دیرهنگام بیلبائو که منجر به پیروزی این تیم شد، تمام برنامه هایش را به هم ریخته است.
در همین حال روزنامه مارکا در گزارش عنوان میکند که نمیکت نشینی های ادن هازارد در رئال روابط او سرمربی ایتالیایی را تیره کرده است و وی با توجه به اینکه حالا مصدوم نیست، مورد اعتماد آنچلوتی نیست. این در حالیست که ادن هازارد در مجموع در این فصل 18 بار به میانگین 46 دقیقه در هر بازی برای تیمش به میدان رفته است.
قرارداد بیل در پایان فصل به پایان میرسد و انتظار میرود وی رئال را ترک کند، این در حالیست که دو سال از قرارداد ادن هازارد با رئال مادرید باقی مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала