Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصر خواستار تأخیر در برگزاری فینال جام ملت‌های آفریقا شد

© AFP 2023 / KHALED DESOUKIEgyptian fans carry placards and the national flag ahead of the match between Egypt and Senegal during the Africa Cup of Nations group G football match at the Cairo International Stadium in the Egyptian capital on November 15, 2014
Egyptian fans carry placards and the national flag ahead of the match between Egypt and Senegal during the Africa Cup of Nations group G football match at the Cairo International Stadium in the Egyptian capital on November 15, 2014 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
پس از آن که سه بازی آخر مصر در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به وقت‌های اضافه کشیده شد، فدراسیون فوتبال این کشور خواهان برگزاری دیدار نهایی این رقابت‌های با یک روز تأخیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم ملی فوتبال مصر در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، کامرون میزبان را در ضربات پنالتی شکست داد و جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.
قرار است دیدار نهایی این رقابت‌ها یکشنبه شب میان دو تیم مصر و سنگال برگزار گردد و چهره قهرمان این رقابت‌ها مشخص گردد.
فدراسیون فوتبال مصر اما خواهان برگزاری دیدارهایی این رقابت‌ها با یک روز تأخیر شده و از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آفریقا خواسته است تا بازی را دوشنبه شب برگزار کنند.
دلیل این درخواست مصری‌ها، خستگی بازیکنان عنوان شده زیرا سه دیدار فراعنه در مرحله یک هشتم‌ نهایی، یک چهارم و نیمه‌نهایی برابر تیم‌های ساحل عاج، مراکش و کامرون به وقت‌های اضافی رفته است.
این درخواست را دیا السید، دستیار سرمربی مصر مطرح کرده و امیدوار است این درخواست از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا پذیرفته شود و مصر با آمادگی کامل به مصاف حریف برود.
مصر، قهرمان هفت دوره جام ملت‌های آفریفا و رکورد بیشترین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، در دیدار نهایی به دنبال هشتمین قهرمانی اس، در حالی که سنگال تا حالا قهرمان نشده و تلاش دارد تا برای نخستین‌بار این عنوان را کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала