Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره چلسی بار دیگر پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد؛ آلابای دیگر برای رئال؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی، آخرین پیشنهاد این تیم برای تمدید قرارداد را رد کرد و بیشتر از گذشته به خروج از این باشگاه نزدیک شد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب اصلی توخل است، تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد تا حالا نتیجه‌ای مثبتی نداشته است.
این بازیکن که قبل از این چندبار پیشنهاد تمدید را رد کرده بود، آخرین پیشنهاد این باشگاه را نیز رد و به نظر می‌رسد که نمی‌خواهد در استمفوردبریج بماند.
طبق گزارش اسپورت میل، در آخرین دور گفت‌وگوها، مشخص شد که باشگاه به طور غیررسمی به رودیگر پیشنهاد جدیدی به ارزش نزدیک به 200000 پوند در هفته داده است.
رودیگر که در حال حاضر حدود 100000 پوند در هفته درآمد دارد، این پیشنهاد را رد کرده و خواهان دستمزد بیشتر شده است.
گفت‌وگوها هنوز میان طرفین ادامه دارد و دیده شود که در نهایت توافق حاصل خواهد شد یا خیر. برخی منابع اما گفته اند که مدافع آلمانی با توجه به علاقه‌ای رئال مادرید، نمی‌خواهد قرارداد خود را تمدید کند و خواهان حضور در مادرید است.
رئال مادرید که تابستان گذشته به صورت آزاد داوید آلابای اتریشی را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت، حالا تلاش دارد تا با همین ترفند رودیگر را جذب کند و خط دفاعی‌اش را بیمه سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала