Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی و گلایه دوباره از مسی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی در تازه‌ترین گفت‌وگویش با یک نشریه لهستانی، به گلایه از مسی پرداخت و گفت که نمی‌داند چرا ستاره آراجانتینی او رای نداده است.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل مراسم اهدای جوایز سالیانۀ فیفا برگزار شد و روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 میلادی انتخاب و جایزه The Best را در بخش مردان از آن خود کرد.
دقایقی پس از پایان این مراسم، رأی‌های کاپیتان‌ها مشخص و دیده شد که لیونل مسی جدی‌ترین رقیب لوا در راه کسب این جایزه، به این بازیکن رأی نداده‌است.
لوا در مصاحبه خود با سایت رسمی فیفا در آن زمان به صورت غیرمستقیم از لئو گلایه کرد و اظهار داشت که ستاره آرجانتینی رای وی را دریافت کرده‌است.
ستاره بایرن امروز یک بار دیگر به گلایه از مسی پرداخت و در گفت‌وگو با یک نشریه لهستانی گفت که نمی‌داند چرا لئو به او رای نداده است.
او گفت:" درک این موضوع برای من دشوار بود. من به مسی رای دادم چون کاری که در سال 2021 کرده بود را تحسین می‌کردم. مسی در مراسم اهدای توپ طلا گفت که به من رای داده و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نظرش را تغییر داده است. با این حال من حسرت یا اعتراضی ندارم. این موضوع را پذیرفتم. این تصمیمی بوده که او گرفته و چاره‌ای وجود ندارد."
لوا در ادامه به مقایسه جایزه خودش و مسی پراخت و گفت:" من اخیرا بسیار به جایزه توپ طلا و بهترین بازیکن فیفا فکر کردم. به این نتیجه رسیده‌ام که جایزه فیفا اهمیت بیشتری نسبت به توپ طلا دارد. در توپ طلا تنها خبرنگاران رای می‌دهند. هیچ اعتبارسنجی مشخصی وجود ندارد و این چیزی است که بسیاری از کارشناسان و بازیکنان سابق و فعلی هم به آن اشاره کرده‌اند."
لواندوفسکی در حالی از مسی دلخور است که ستاره آرجانتینی برنده توپ طلا شد و در حالی که همه ستاره پولندی را لایق آن جایزه می‌دانستند، هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала