Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار پیکه به هالند: به تیمی که امباپه میرود نرو!

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع بارسلونا به ارلینگ هالند توصیه کرده است اگر می‌خواهد توپ طلا را به دست بیاورد، از پیوستن به تیمی که کیلیان امباپه میرود، خودداری کند.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که نام کلیلیان امباپه بیشتر برای رئالی شدن پیوند خورده است، اما ستاره نروژی دورتمند تا هنوز تیم مشخصی را برای آینده فوتبالیی اش انتخاب نکرده است.
هر چند رئال نیز یکی از مشتریان محکم ماشین گلزنی دورتمند است، اما در کنار این تیم که به تشکیل زوج قدرتمند امباپه و هلند چشم دوخته است، تیم های مثل بارسا، سیتی و چلسی نیز وضعیت هالند را دنبال میکنند.
با این حال جرارد پیکه مدافع کهنه کار بارسلونا که تیمش از یکی از مشتریان ارلنیگ هالند است، در جریان گفتگو با Ibai Llanos یوتوبر معروف اسپانیای، نظرش را در مورد آینده ارلینگ ارائه داد.
او گفت: "اگر من جای هالند بودم و می خواستم توپ طلا را ببرم، به تیمی که امباپه میرود، نمی رفتم."
این صحبت های پیکه در حالی مطرح میشود که چندی پیش گزارش هایی منتشر شد که لاپورتا با مینو رایولا مدیر برنامه های ارلینگ هالند دیدار کرده است و ترتیب انتقال این ستاره در تابستان به نیوکمپ داده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала