Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقادها از رونالدو پس از حذف یونایتد از جام حذفی

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
روی کین ستاره سابق منچستریونایتد، به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و مدعی شد که از دست رفتن پنالتی وی بزرگ‌ترین شوک بازی بود.
به گزارش اسپوتنیک، در شبی که کریستیانو رونالدو عملکرد ضعیفی داشت و یک ضربه پنالتی را در طول بازی از دست داد، منچستریونایتد نتوانست میدلزبورو را شکست دهد و در ورزشگاه اولدترافورد مقابل این تیم در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.
پس از حذف شیاطین سرخ از رقابت‌های جام حذفی، انتقاد زیادی از رونالدو صورت گرفت و هم هواداران و هم بازیکنان سابق منچستر از این بازیکن بخاطر نمایش نچندان درخشان و از دست دادن پنالتی انتقاد کردند.
روی کین ستاره سابق منچستریونایتد، در مصاحبۀ تلویزیونی به صورت علنی از رونالدو انتقاد کرد و مدعی شد که از دست رفتن پنالتی وی بزرگ‌ترین شوک بازی بود.
کین گفت:" بزرگترین شوک بازی مربوط به رونالدو بو. او باید توپ را وارد دروازه می‌کرد. صادقانه انتظار نمی‌رود که او چنین موقعیتی را از دست بدهد. فکر می‌کنم او سعی کرد بسیار دقیق عمل کند. خصوصا که این دروازه‌بان کارش را با استرس شروع کرده بود و او فقط می‌خواست که توپ را وارد دروازه کند. اما این شوک بسیار بزرگی برای همه تیم بود."
وی در ادامه به انتقاد از عملکرد تیم پرداخت و گفت که نباید یونایتد برابر تیمی از چمپیونشیپ چنین عملکرد ضعیفی داشته باشد.
از رونالدو در حالی انتقاد می‌شود که وی شب گذشته ضمن خراب کردن پنالتی، یک موقعیت تک به تک و چند موقعیت خوبی گُلزنی را از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала