Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایدۀ جذاب سری‌آ برای بازیکنانی که در جام جهانی شرکت نمی‌کنند + عکس

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
سری‌آ امیدوار است یک تورنمنت 20 تیمی در ایالات متحده در طول جام جهانی قطر برای بازیکنانی که به تیم‌های ملی دعوت نشده‌اند، برگزار کند.
به گزارش اسپوتنیک، جام جهانی که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، معتبرترین تورنمنت دنیای فوتبال است و همه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال دوست دارند با تیم ملی کشورشان در این رقابت‌ها اشتراک کنند.
همه بازیکنان اما به این آرزوی شان دست پیدا نمی‌کنند و از میان صدها بازیکن فوتبال، 22 تا 26 بازیکن از سوی مربیان به تیم ملی دعوت می‌شوند و با پیراهن تیم ملی کشورشان به میدان می‌روند.
در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی، بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند، مجبور اند تا روزهای شان بدون فوتبال سپری کنند و به تعطلات بپردازند.
در زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر اما چنین نخواهد بود زیرا سری‌آ امیدوار است یک تورنمنت 20 تیمی در ایالات متحده برای بازیکنانی که به تیم‌های ملی دعوت نشده‌اند، برگزار کند.
طبق گزارش توتومرکاتو ویب، مسئولان سازمان برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا، به نیویارک سفر کرده‌اند و در حال گفت‌وگو با مسئولان فوتبال آمریکا اند تا زمینۀ برگزاری این رقابت‌ها مهیا گردد.
تا هنوز نوعیت برگزاری این رقابت‌ها و تیم‌های شرکت کننده مشخص نیست و بزودی این معلومات از سوی برگزاری کننده‌گان با هواداران و بازیکنان فوتبال شریک خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала