Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: دلیل خندیدن بیل را نمی‌دانم، باید بهترین واکنش را به حذف از جام حذفی نشان دهیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با گرانادا، در مورد حذف از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و موارد دیگر با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان گرانادا است و دیدار نچندان دشواری برابر تیم پانزدهم جدول در پیش دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار، در مورد گرانادا، حذف از رقابت‌های جام حذفی، شرایط تیم و برخی موارد دیگر با خبرنگاران صحبت کرد.
او در مورد دیدار با گرانادا گفت:" باید بعد از بازی با بیلبائو واکنش خوبی نشان بدهیم. گرانادا بازی خودش را خواهد داشت و به دنبال نقاط ضعف ماست. آن‌ها تیم بسیار خوبی اند و توانایی‌های زیادی دارند."
آنچلوتی در مورد بستگی رئال به بنزما گفت:" بنزما آقای گل لالیگا است و گل‌های زیادی زده است. هر تیمی اگر بنزما را داشته باشد و او در زمین نباشد، نبودش را حس می‌کند اما بدون او هم در بازی‌هایی نظیر اینتر، سوسیه داد یا الچه به پیروزی رسیدیم. می توان برایش جایگزین پیدا کرد."
کارلتو در مورد هازارد گفت:" از نظر شخصی و بدنی مشکلی نیست. او تمرین می‌کند و شرایط خوبی دارد اما من باید بهترین تصمیم‌ها را برای تیم بگیرم. اگر بازی نکند به این خاطر است که بازیکن دیگری را ترجیح داده‌ام. او در بازی‌هایی حضور داشته که فکر می‌کردم در آن‌ها مفید باشد اما مشکل شخصی نیست."
سرمربی رئال در مورد استفاده از سیستم چرخشی گفت:" چرخش‌ها زمانی انجام می‌شود که به بازیکنی اعتماد نداری. جنوری ماه بسیار پرفشاری بود که مملو از سفرها و رقابت‌ها بود و مصدومیت‌هایی داشتیم. در جنوری فشاری را تحمل کردیم اما نتوانستیم به خوبی دسامبر باشیم. حالا در ماه فبروری هستیم که ماهی کلیدی است و انتظار داریم که تیم سرحال‌تر باشد. از حالا تا پایان فصل بازی‌های زیادی داریم که برخی از آن‌ها نظیر چمپیونزلیگ خیلی مهم هستند اما با وجود ناراحتی از حذف کوپا، خوب رقابت کرده‌ایم."
وی در مورد خنده‌های بیل در بازی گرانادا گفت:" این چیزی بود که ندیده بودم. دلیل خنده‌اش را نمی دانم. از نظر من زیاد مهم نیست. می خواستم سبایوس و هازارد را در وقت‌های اضافه وارد زمین کنم و به همین خاطر گرم کردند. گاهی یک بازیکن گرم می‌کند و باید منتظر بماند چرا که فقط سه وقت تعویض وجود دارد."
آنچلوتی در مورد استفاده از وینسیوس پس از سفرطولانی در بازی برابر اتلتیک بیلبائو گفت:" در مورد وینیسیوس کمی ریسک کردم. این چیزی است که قابل بحث است چرا که می دانستم خسته است اما با این وجود فکر کردم که می‌تواند نقش خود را داشته باشد. در مورد بقیه مسائل نمی‌توانم زیاد نظر بدهم چرا که کاسمیرو و رودریگو در تیم ملی بازی نکرده بودند. در مورد سانتر فوروارد هم به دنبال بازیکنان سریع بودم و از بازیکنان مورد نظر استفاده کردم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала