Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ سفر تیم ملی کریکت به بنگله‌دیش مشخص شد

© Photo / تیم ملی کریکت افغانستان تیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان برای تقابل با تیم ملی کریکت بنگله‌دیش راهی این کشور خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بورد کریکت کشور در خبرنامه ای اعلام کرده است که ببرهای آبی، در تاریخ ۱۲فبروری قطر را به مقصد بنگله‌دیش ترک خواهند کرد.
تیم ملی کریکت به هدف انجام سه بازی یک روزه در چوکات سوپر لیگ شورای بین المللی کرکت و دو بازی بیست آور بین المللی با بنگله دیش، رهسپار آن کشور خواهد شد.
سه بازی یک روزه مرحله راه‌یابی به جام جهانی به تاریخ ۲۳، ۲۵ و ۲۸ ماه فبروی در ورزشگاه ظهور احمد چهودری و دو بازی بیست آوره بین المللی به تاریخ ۳ و ۵ ماه مارچ در ورزشگاه کرکت شیر بنگلای شهر داکا برگزار خواهد شد.
باید یادآور شد که سه بازی یک روزه برای راه‌یابی به مسابقات جام جهانی و دو بازی بیست آوره بین المللی به هدف آمادگی برای جام جهانی ۲۰۲۲م برگزار می شود که این دو بازی تیم ملی افغانستان را در رده بندی بازی های بیست آوره شورای بین المللی کرکت نیز کمک خواهد کرد.
میرویس اشرف رئیس عمومی اداره کرکت بورد افغانستان در این رابطه می گوید:
"ما گفتگو های خوبی در زمینه برگزاری این مسابقات با بنگله‌دیش داشتیم. شکی وجود ندارد که بنگله‌دیش تیم خوبی است، اما مطمئن هستم که قهرمانان ما خوب خواهند درخشید و بازی بهتر و دیدنی به نمایش خواهند گذاشت."
قابل ذکر است که ملی پوشان افغان قبل از اولین بازی در مقابل بنگله‌دیش، کمپ تمریناتی را در شهر سیلهیت، پشت سر خواهند گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала