Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله حتی پیش قرارداد هم امضا کرده است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия
Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
بارسلونا تصورش میکند عثمان دمبله در پایان فصل به پاری سن ژرمن خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله که یکی از جنجالی ترین بازیکنان بارسا در بازار زمستانی امسال بود، در نهایت در تیم ماند و قرار است شش ماه باقی مانده قراردادش را تا آزاد شدن در بلوگرانا سپری کند.
قرارداد او در پایان فصل به پایان میرسد و او میتواند آزادانه راهی تیم دیگری شود.
طبق گزارش و ادعای موندو دپورتیوو، بارسا تصویر میکند، عثمان در همین زمستان مذاکراتش را با پی اس جی انجام داده و در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم خواهد پیوست.
این در حالیست که لاپورتا رئیس باشگاه نیز در صحبت‌های روز سه‌شنبه در مراسم معارفه آداما ترائوره فاش کرد او تیم بعدی اش را انتخاب کرده و حتی با آنها پیش قرارداد هم امضا کرده است.
بر اساس این گزارش، پی اس جی پی ازینکه امباپه را از دست بدهد، بدون شک برای جذب یک وینگر وارد عمل خواه شد، پس چه کسی بهتر از عثمان دمبله 24 ساله که تنها مشکلش مصدومیت های متوالی است.
این در حالیست که اگر دمبله راهی پاری‌سن‌ژرمن شود، این اتفاق میتواند ضربه‌ای بزرگ برای چلسی و تاتنهام باشد، زیرا هر دو تیم در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی به شدت خواهان جذب دمبله بودند، اما در نهایت موفق به این کار نشدند.
مخصوصا چلسی که با توصیه توماس توخل، یکی از مشتریان محکم وینگر فرانسوی بارسا بود.
با تمام این ها باید دید ژاوی سرمربی بارسلونا، چگونه از بازیکن فرانسوی اش تا پایان فصل استفاده میکند، زیرا غول های کاتالان با روند پر فراز و نشیب شان در این فصل، از قهرمانی لالیگا دور شدند، از جام حذفی کنار رفتند و فقط میتوانند برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و البته درخشش در رقابت های لیگ اروپا تلاش کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала