دیدار حنفی با معاون فدراسیون بین‌المللی هلا احمر

© Sputnikعبدالسلام حنفی
عبدالسلام حنفی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
معاون رئیس الوزراء طالبان بعد از ظهر امروز با رییس هلال احمر ترکیه و معاون فدراسیون بین‌المللی هلال احمر و هیئت همراهش، دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء طالبان بعد از ظهر امروز با کریم کنیک رییس هلال احمر ترکیه و معاون فدراسیون بین‌المللی هلال احمر و هیئت همراهش، دیدار کرد و کنیک گفت که آنها به‌منظور مقاصد انسانی به افغانستان رفته اند و مؤسسات خیریه زیادی در ترکیه وجود دارند که می‌خواهند با هلال احمر افغانی کمک‌های خویش را انجام دهند.
کودکان افغانستان باشندگان کمپ مهاجرین کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
صلیب سرخ و حلال احمر: 18 میلیون نفر در افغانستانان به کمک فوری نیاز دارند
وی با بیان اینکه ما در کنار برادران خود در سره میاشت افغانی قرار داریم و در زمینه ارتقای ظرفیت آنان متعهد می‌باشیم، گفت که مؤسسات خیریه ما کمپاین کمک‌رسانی به افغانستان را روی دست دارند و قرار است تا چند روز آینده 750 تٌن کمک‌های بشردوستانه ترکیه که شامل مواد غذایی، البسه و ادویه جات می‌باشد، از طریق بندر تورغندی به افغانستان برسد و بخش دوم این کمک‌های 500 تٌن می‌شود، تا اخیر ماه جاری به افغانستان انتقال خواهد شد.
درعین حال، حنفی ضمن قدردانی از کمک‌های ترکیه ابراز اطمینان کرد که احمر ترکیه کمک و همکاری خویش را با هلال احمر افغانی که یک ادارۀ مستقل است، بیشتر از پیش انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала