Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شب خاص بازیکن میدلزبورو در اولدترافورد؛ غلبه بر سرطان و پیروزی برابر یونایتد + عکس

© AFP 2023 / Joe KlamarЗащитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA
Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
سول بامبا مدافع مدلزبورو که در چند ماه آخر با بیماری سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کرد، شب گذشته و در جریان پیروزی تیمش برابر یونایتد به میدان آمد نقش بسیار خوبی در این بُرد تاریخی داشت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس منچستریونایتد در خانه به دیدار میدلزبورو رفت که این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. کریستیانو رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داد و جیدون سانچو زننده تنها گل تیمش در این دیدار بود. در ضربات پنالتی میدلزبورو 7-8 به برتری رسید و الانگا بازیکن جوان یونایتد پنالتی خود را از دست داد تا شیاطین سرخ بعد از حذف از جام اتحادیه، دومین جام فصل را هم از دست دهد.
این دیدار اما برای میدلزبورو بسیار خاص بود زیرا ضمن صعود این تیم، یک اتفاق خاص دیگر نیز وجود داشت و ستاره 27 ساله‌ای این که با بیماری سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کرد، به میدان آمد و بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت.
سول بامبا مدافع باتجربه میدلزبورو، حدود یک سال قبل اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده و تحت درمان قرار دارد و شب گذشته بدون مشکل به میدان آمد و بازی خوبی نیز برابر ستاره‌های یونایتد داشت.
بامبا پنالتی خود را نیز گُل کرد تا نشان دهد که هیچ گونه فشاری را حس نمی‌کند و آماده است تا پس از رهایی و غلبه بر بیماری سرطان در مستطیل سبز بدرخشد.
بامبا اما هنگام جشن پیروزی زیاد هیجان نداشت و این موضوع سبب شد تا برخی‌ها از او انتقاد کنند. خود بازیکن اما گفت که برای این کارها پیر شده و نیاز نیست تا زیاد هیجانی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала