Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرگ مرموز ملی‌پوش والیبال کره جنوبی + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه والیبال Italy Volleyball Worlds Serbia - USA
ورزشگاه والیبال Italy Volleyball Worlds Serbia - USA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
جسد کیم این هیوک، بازیکن حرفه‌ای والیبال کره جنوبی، روز گذشته در منزلش پیدا شد و پولیس این کشور در حالی تحقیق در مورد چگونگی مرگ او است.
به گزارش اسپوتنیک، کیم این هیوک متولد سال 1995 میلادی، پس از اینکه در سال‌های دانشجویی در دانشگاه ملی جیونسنگ کره جنوبی در تیم والیبال دانشجویان درخشید، مورد توجه تیم‌های مطرح قرار گرفت و در سال 2017 به عنوان یکی از 3 انتخاب برتر توسط تیم سوان کیپ کو ویکستورم به لیگ والیبال حرفه‌ای مردان دعوت شد.
او به عنوان بخشی از سوان کیپ کو ویکستورم مهارت‌های تهاجمی و دفاعی قابل‌توجهی را نشان داد تا اینکه از ناحیه دست چپ خود آسیب دید و مدتی را استراحت کرد. در سال 2020، کیم این هیوک توسط دائجون سامسونگ جذب شد و برای این تیم مطرح کره‌ای بازی کرد.
پس از آن مصدومیت دیگری را متحمل شد که باعث شد در طول فصل 2021-2022 به جز دو بازی، از همه بازی‌ها خارج شود.
مصدومیت‌های متوالی و انتقادها از این بازیکن 26 ساله سبب شد تا وی از لحاظ روحی آسیب ببیند و منزوی شود.
او که سال گذشته از احساس بد خودش اطلاع رسانی کرده بود و از هواداران خواسته بود تا در دنیای مجازی او را اذیت نکنند، روز گذشته جسدش در منزلش پیدا شد و در سن 26 سالگی با دنیا وداع گفت.
تیم دائجون سامسونگ که کیم این هیوک در آن توپ می‌زد، مرگ وی را تایید کرده و می‌گوید که پولیس در مورد تحقیقات خودش را آغاز کرده و بزودی در این مورد جزئیات کامل ارائه خواهد کرد.
در حالی که هنوز پولیس چیزی در این مورد نگفته است، رسانه‌های کره‌ای احتمال می‌دهند که کیم این هیوک به دلیل شرایط نامطلوب روحی خودکشی کرده‌ باشد.
کیم این هیوک که برای تیم زیر 23 سال کره جنوبی و تیم ملی بازی کرده‌است، محبوبیت زیادی در میان والیبال دوستان در کشورش داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала