Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز یونایتد به مدافع جوان بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
سران منچستریونایتد قصد دارند با ارائۀ پیشنهادی که در آن دستمزد هنگفتی در نظر گرفته شده است، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد و مذاکرات میان بازیکن و باشگاه برای تمدید از چند ماه قبل آغاز شده بود و حال به نظر می‌رسد که نتیجۀ مطلوبی نداشته و این بازیکن پیشنهاد بارسا را رد کرده‌است.
چند روز قبل مدافع بارسلونا پیشنهاد اولیه بلوگرانا را رد کرد و دلیل رد این پیشنهاد دستمزد ناکافی از سوی مدافع اروگوئه‌ای عنوان شد. به باور آرائوخو، دستمزد پیشنهادی بارسا خیلی پائین و قابل قیاس با سایر مدافعان باشگاه نیست.
این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های زیادی از جمله رئال مادرید و لیورپول قرار دارد و هر دو باشگاه می‌خواهند وی را در پایان فصل به خدمت بگیرند.
با این حال مارکا مدعی شده که سران منچستریونایتد نیز قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرد و شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند.
طبق ادعای این نشریه، مدیران شیاطین سرخ تصمیم دارند با ارائۀ پیشنهادی که در آن دستمزد هنگفتی در نظر گرفته شده است، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا را جذب کنند.
یونایتد در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده که چندی قبل فلاویو پرچمن، مدیر برنامه‌های آرائوخو گفته بود که مؤکلش متعهد به بارسلونا است و توجهی به علاقۀ و پیشنهادات سایر تیم‌ها ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала