Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در انگلیس: رونالدو و مسی هم تیمی میشوند

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
گزارش ها در انگلیس حاکی از آن است که رونالدو پس از حذف از جام حذفی قصد دارد در تابستان یونایتد را به مقصد پی اس جی تر کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی میرر میگوید، کریستیانو رونالد پس از حذف تیمش از رقابت های جام حذفی نا امید شده است و قصد دارد با ترک تیمش در تابستان راهی پی اس جی شود.
بر اساس این گزارش، پاری سن ژرمن ممکن است برای جذب ستاره پرتگالی در تابستان اقدام کند تا او و لیونل مسی را هم تیمی کند.
رسانه های فرانسوی نیز میگویند، پی اس جی با این انتقال هم میتواند از کیفیت روزهای پایانی فوتبال رونالدو استفاده کند و هم با قراردادن او و مسی در یک تیم، منبع درآمدی داشته باشد.
این در حالیست که کارشناسان و هواداران یونایتد انتظار داشتند با پیوستن رونالدو به جمع شیاطین سرخ و جذب ستاره هایی همچون رافائل واران و جیدون سانچو، یونایتد یکی از شانس های قهرمانی خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا پرافتخارترین تیم لیگ برتر هم از عنوان قهرمانی دور لیگ برتر به کلی دور شده و هم از رقابت های جام اتحادیه و جام حذفی کنار رفته است.
منچستریونایتد ششمین فصل متوالی است که موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر نشده است.
از سویی نیز گزارش شده است که در تابستان پیش رو، مائوریسیو پوچتینو پایتخت فرانسه را ترک خواهد کرد و زیدان جانشین او خواهد شد، این عمل نیز میتواند با توجه به علاقه زیدان به رونالدو به انتقالش کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала