Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیف سرمربی یووه از خرید جدید تیمش: او به اندازه امباپه و هالند خوب است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، دوشان ولاوویچ را با بازیکنانی مانند ارلینگ هالند و کیلیان امباپه مقایسه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دوشان ولاهوویچ که در این فصل در 21 بازی سری‌آایتالیا 17 گل برای فیورنتینا به ثمر رسانده بود، در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، با عقد قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش 70 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شد، به یوونتوس پیوست.
انتظارات از این بازیکن با توجه به گُلزنی‌های مداوم بسیار بالا است و هواداران یوونتوس منتظر اند که ببینند این بازیکن چگونه خواهد درخشید.
در همین حال ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، دوشان ولاوویچ را با بازیکنانی مانند ارلینگ هالند و کیلیان امباپه مقایسه کرد و در مورد توانایی‌های او به هواداران اطمینان داد.
او به خبرنگاران گفت:" "باشگاه کار بزرگی انجام داده و دو بازیکن مهم به تیم آمده اند. ولاهوویچ گل های زیادی به ثمر رسانده است و ویژگی‌هایی دارد که ما نداشتیم اما به آن نیاز داشتیم. او، ارلینگ هالند وکیلیان امباپه، بهترین بازیکنان حال حاضر جهان هستند. زکریا هافبک بسیار خوبی است. او دید خوبی با توپ دارد و بازیکن باهوشی است. آنها فوراً جا افتادند. فردا خواهیم دید که آیا من آن‌ها را بازی خواهم کرد."
دوشان ولاهوویچ که پیراهن شماره 7 یوونتوس را به تن خواهد کرد، به سومین خرید گران‌قیمت تاریخ بازار نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала