Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان می‌رود یا در سن‌سیرو می‌ماند؟

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
پائولو مالدینی مدیر ورزشی میلان تائید کرد که زلاتان ابراهیموویچ دوست دارد به کارش با این باشگاه ادامه دهد و به احتمال فراوان در آینده‌ای نزدیک، قراردادش را تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب از هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا، دو تیم اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا، برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت روسونری با دو گل الیویه ژیرو مقابل تک گل ایوان پریشیچ، به پیروزی 1-2 رسید و فاصله‌اش را با نراتزوری صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد.
به نقل از فابریتزیو رومانو، در دربی حساس دلامدونینا، زلاتان ابراهیموویچ به خاطر مصدومیت نتوانست هم تیمی‌هایش را همراهی کند. قرارداد این ستاره سویدنی در تابستان آینده به پایان می‌رسد، اما مالدینی تائید کرد که او می‎‌خواهد فصل آینده نیز با لباس سرخ و قرمز توپ بزند.
"زلاتان می‌داند که چه چیزی می‌خواهد و تا حالا به ما دروغ نگفته است. او می‌داند که احتمالا چه قراردادی از سوی میلان نصیبش خواهد شد. اگر حس کند که نمی‌خواهد ادامه دهد، مطمئن هستم که اولین نفر خودش خواهد گفت. خواسته او، ادامه دادن است. زلاتان هیچ وقت بار اضافی روی دوش میلان نبوده و ما همیشه از تجربیات بازیکن بزرگی مثل او استفاده خواهیم کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала