عمران خان به زودی به روسیه سفر می کند

© @https://twitter.comعمران خان نخست وزیر پاکستان
عمران خان نخست وزیر پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
نخست وزیر پاکستان ممکن است در میانه ای ماه فیبروری به روسیه سفر کند و درباره وضعیت افغانستان با رئیس جمهور روسیه گفت و گو کند.
به گزارش اسپوتنیک، ویون تی وی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد، که عمران خان، نخست وزیر پاکستان ممکن است به دعوت رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، در ماه فیبروری از روسیه بازدید کند.
منابع دیپلماتیک پاکستان گفتند: "عمران خان، نخست وزیر پاکستان در 23 سال گذشته اولین نخست وزیری خواهد بود که در این ماه به روسیه سفر می کند. سفر خان به روسیه به دعوت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انجام خواهد شد".
عمران خان نخست وزیر پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عمران خان بار دیگر به جامعه جهانی: به مردم افغانستان کمک کنید
در این سفر قرار است پیوندهای دوجانبه، وضعیت افغانستان و همچنین گفتگو درباره همکاری های دفاعی و توسعه خط لوله گاز پاکستان استریم در دستور کار قرار گیرد.
این شبکه افزود: "نخست وزیر پاکستان را هیئت بلندپایه ای از وزیران کابینه اش همراهی می کند. منابع می گویند: جزئیات این سفر در زمان مناسب از سوی وزارت خارجه پاکستان به اطلاع عموم خواهد رسید".
یادآوری می کنیم، که آخرین باری که یکتن از نخست وزیران پاکستان در یک سفر دوجانبه از روسیه بازدید کرد، در مارچ 1999 بود که نواز شریف این سمت را بر عهده داشت .
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала