هراس افکنی رسانه‌های غربی: جنگ احتمالی میان روسیه و اوکراین ده هزار قربانی در پی خواهد داشت

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر Штурмовики Су-25 во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае
Штурмовики Су-25 во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
این روزنامه امریکایی به نقل از منابع تاکید دارد: " تشدید تنش منجر به مهاجر شدن یک تا پنج میلیون پناهنده خواهد شد که بسیاری از آنها به پولند می‌روند".
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی نیویورک تایمز و رویترز به نقل از مقام‌های ناشناس گزارش می‌دهند که در جنگ احتمالی میان روسیه و اوکراین ده ها هزار نفر قربانی خواهند شد.
در نوشته آن‌ها آمده است که شمار قربانیان غیر نظامی در این جنگ 25 تا 50 هزار نفر خواهد بود، در این میان قربانیان ارتش اوکراین پنج تا 25 هزار نفر می‌باشد.
این رسانه ها همچنان قربانیان ارتش روسیه را سه هزار تا ده هزار تخمین زده اند.
Здание Госдепартамента США в Вашингтоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
آمریکا: روسیه به پیشنهاد ایالات متحده در مورد بحران اوکراین پاسخ داد
این روزنامه امریکایی به نقل از منابع تاکید دارد: " تشدید تنش منجر به مهاجر شدن یک تا پنج میلیون نفر خواهد شد که بسیاری از آنها به پولند می‌روند".
روز گذشته، بلومبرگ مطلبی را زیر عنوان "تهاجم روسیه به اوکراین" در سایت خود منتشر کرد، لحظات پس از آن، اعتراف و آن را حذف کرد. این نشریه تاکید داشت که این اشتباه در حال بررسی است.
قابل ذکر است که آناتولی آنتونوف، سفیر فدراسیون روسیه در تازه‌ترین صحبت اش اعلام کرد که روسیه قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد و چنین چیزی پاسخگوی منافع فدراسیون روسیه نیست.
او تاکید داشت که موضع امریکا در خصوص حل و فصل بحران پیرامون اوکراین باعث نگرانی فدراسیون روسیه می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала