Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام حذفی انگلیس؛ تیم کونته هم با دبل و درخشش ستاره "کین"صعود کرد

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام با حذف برایتون راهی مرحله پنجم رقابت های جام حذفی باشگاه های انگلیس شد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دور چهارم رقابت های جام حذفی باشگاه های انگلیس، تیم فوتبال تاتنهام میزبان برایتون در لندن بود که این مسابقه با حساب 3 بر 1 به سود شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.
در این جدال ابتدا هری کین در دقیقه 13 برای سفید پوشان با شوتی زیبا از پشت 18 قدم حساب کار را یک بر صفر کند.
گل دوم تیم کونته نیز در دقیقه 24 و روی یک ضد حمله سریع بازیکنان تاتنهام، ارسال به روی دروازه و ضربه سر سولی مایچ بازیکن برایتون به ثمر رسید تا نیمه اول با برتری دو بر صفر این تیم به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، برایتون در دقیقه 63 با شوت زیبای بیوسیما از پشت محوطه جریمه اختلاف را به حداقل و یک گل رساند تا مهمان برای بازگشت به بازی امیدوار شود.
صحنه گل اول برایتون به تاتنهام با شوت زیبای بیوسیما
اما این پایان کار نبود، زیرا دبل هری کین سه دقیقه بعد از گل برایتون در دقیقه 66 تمام نقشه های این تیم را بهم زد تا مسابقه با حساب 3 بر 1 به سود تاتنهام به کار خود پایان دهد.
این گل روی حرکت انفرادی زیبای سون هیونگ مین ستاره کره سپرز به ثمر رسید.
صحنه گل سوم تاتنهام به برایتون
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала