رسانه‌ها: بریتانیا نیروهای ویژه خود را به اوکراین فرستاد

© Photo / Corporal Andrew Morris (RAF)британские военные
британские военные - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
روزنامه "دیلی میرور" به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که بیش از صد نیروی ویژه نخبه بریتانیایی برای آموزش نیروهای امنیتی اوکراین اعزام شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش این روزنامه، این نیروهای ویژه بریتانیایی نظامیان اوکراینی را در تاکتیک‌های ضد شورش، تک‌تیراندازی و خرابکاری آموزش می‌دهند.
منبع گفت: نیروهای ویژه بریتانیا برای کمک و مشاوره به نیروهای مسلح اوکراین در منطقه مستقر شده‌اند.
در حال حاضر در اوکراین مربیان نظامی بریتانیایی از سرویس‌های هوایی ویژه (SAS)، دریایی ویژه (SBS)، هنگ ویژه شناسایی (SRR) و گروه پشتیبانی نیروهای ویژه (SFSG) مشغول کار هستند.
شایان توجه است که چندین کشور غربی در چند روز گذشته، اعلام کردند که یگان‌های جدیدی را به سمت غرب اوکراین اعزام کرده‌اند، از جمله ایالات متحده که 8500 سرباز را برای تقویت ناتو در حالت آماده‌باش قرار داده و فرانسه که در صدد اعزام "صدها" سرباز خود به رومانی است.
В Польше размещен батальон НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
کارشناس: گسترش بیشتر ناتو باعث نابودی ائتلاف می‌شود
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است که کسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است. وزارت خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود که اظهارات غرب درباره "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی‌یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است.
در عین حال، کی‌یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می‌کند. به گفته وی، این موضوع هیچ کسی را تهدید نمی‌کند و نباید کسی نگران باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала