نماینده یوناما در دیدار با معاون نخست وزیر طالبان: ما شدیدا نگران دختران ناپدید شده هستیم

© Inamullah Samanganiنماینده یوناما در دیدار با معاون نخست وزیر طالبان: ما شدیدا نگران دختران ناپدید شده هستیم
نماینده یوناما در دیدار با معاون نخست وزیر طالبان: ما شدیدا نگران دختران ناپدید شده هستیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2022
عضو شوید
فرستاده ویژه سازمان ملل در دیدار با معاون نخست وزیر طالبان از ناپدید شدن دختران معترض، ابزار نگرانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، انعام الله سمنگانی معاون سخنگوی گروه طالبان در تویترش درباره دیدار نماینده سازمان ملل متحد برای افغانستان با معاون سیاسی این گروه چنین نوشت: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان عصر امروز با خانم دیبورا لاینز نماینده خاص سازمان ملل متحد برای افغانستان، در قصر سپیدار دیدار نمود.
دبورا لاینز، نمایندۀ ویژۀ دبیرکل سازمان ملل متحد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
نماینده ویژه سازمان ملل به سراج الدین حقانی: دختران ربوده شده را آزاد کنید
او افزوده است، که دیبورا لاینز از همکاری امارت اسلامی با ادارات مربوط ملل متحد در افغانستان ابراز امتنان نمود.
او در تویتی دیگری نوشه است، که وی ناپدید شدن شماری از دختران افغانستانی ابراز نگرانی کرد و از امارت اسلامی بخاطر یکجا شدن آنان با خانواده‌های شان، خواهان همکاری گردید.
او پاسخ درباره پاسخ معاون گروه طالبان چنین نوشته است، که مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء از تلاش های نماینده خاص ملل متحد بخاطر جلب کمک و همکاری به افغانستان، ابراز امتنان نمود.
او درباره پاسخ معاون این گروه به خاطر ناپدید شدن دختران معترض نوشته است، که وی به پاسخ نگرانی در مورد ناپدید شدن شماری از خانم‌ها، گفت که تلاش های ما برای پیدا کردن انان جریان دارد و از همکاری ادارات مربوطه در این خصوص، اطمینان داد.
یادآوری می کنیم، که پس از اعتراض های دختران در کابل و چند شهر بزرگ دیگر افغانستان، جنگجویان گروه طالبان دست به ربودن و زندانی کردن این دختران معترض زدند و تاکنون چند دختر معترض ناپدید هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала