Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعمال تغییرات اساسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
الکساندر چفرین رئیس یوفا اعلام کرد که از فصل 2024-25 احتمالا تغییراتی در بازی‌های نیمه نهایی خواهد آمد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کرونا در سال 2020 تغییراتی فوق العاده‌ی را در نحوه برگزاری مسابقات دور حذفی لیگ قهرمانان به وجود آورد.
در حالی‌که قبل از آن تمامی بازی‌های حذفی UCL به شکل رفت و برگشت انجام می‌شد اما سرانجام کرونا همه چیز را بر هم زد و مسابقات به صورت تک بازی راه اندازی گردید.
حالا با تغییر وضعیت برخی از فوتبال دوستان باور دارند که برگزاری این مسابقات به صورت تک بازی می‌تواند جذابیت این بازی‌ها را بیشتر سازد. از سویی هم پیش از این گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که احتمالا برخی تغییراتی از این قبل در برترین تورنمنت فوتبال اروپا اعمال می‌شود اما گویا این مورد در حال رنگ گرفتن حقیقت است. و احتمالا از سال 2025 شاهد برگزاری مرحله حذفی به گونه تک بازی باشیم.

در همین حال الکساندر چفرین رییس اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا تأیید کرد وگفت: "ما هنوز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا درباره این موضوع صحبت نکرده‌ایم. اما به نظر من این اتفاقی عالی خواهد بود و این رقابت‌ها را برای هواداران جذاب‌تر خواهد کرد. حل کردن این معادله ساده است یعنی ما فقط باید خسارتی که باشگاه‌ها از برگزاری رقابت‌های نیمه‌نهایی به شکل تک بازی متحمل می‌شوند را جبران کنیم. این مسئله امکان پذیر است فکر می‌کنم شروع این ایده از فصل 25-2024 خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала