Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیوار مستحکم رئال به رکورد 100 پیروزی با پیراهن این تیم رسید

© Lee SmithThibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga
Thibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
پیروزی رئال مادرید برابر گرانادا، صدمین پیروزی تیبو کورتوا با پیراهن این تیم بود و این بازیکن بلجیمی خودش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در سانتیاگو برنابئو میزبان گرانادا بود و با تک گُل مارکو آسنسیو در دیدار خانگی به برتری رسید و ضمن صدرنشینی، اختلافش با سویا تیم دوم جدول را افزایش داد.
پیروزی شب گذشته، صدمین پیروزی تیبو کورتوا با پیراهن رئال مادرید بود و این بازیکن بلجیمی خودش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کرد.
از این 100 پیروزی، 78 پیروزی در لالیگا، 16 پیروزی در چمپیونزلیگ، سه پیروزی در سوپرجام اسپانیا و دو پیروزی در جام جهانی باشگاه‌ها و یکی هم در رقابت‌های کوپا دل ری بوده‌است.
اولین بازی کورتوا در رئال به تاریخ اول سپتامبر 2018 در پیروزی مقابل لگانس بود. کورتوا در این فصل 23 پیروزی داشته است. بهترین رکوردش در رئال 31 برد در 51 بازی بوده که امسال می‌تواند رکورد شخصی خود را بهبود ببخشد.
این دروازه‌بان بلجیمی، 161 بازی در پیراهن رئال داشته که 31 تساوی و 30 شکست نیز داشته است. کورتوا در مدت حضورش در رئال مادرید، 4 عنوان قهرمانی و یک جایزه بهترین دروازه‌بان لالیگا را نیز به دست آورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала