رقابت تگاتنگ بارسا و بایرن برای جذب مدافع چلسی

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
باشگاه‌های بارسلونا و بایرن مونیخ، برای جذب آندریاس کریستنسن مدافع دنمارکی تلاش دارند و می‌خواهند وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی باشگاه چلسی در پایان فصل با این تیم به پایان می رسد و اگر چه باشگاه لندنی در ماه آگوست پیشنهاد تمدید قراردادی 4 ساله با افزایش قابل توجه دستمزد را به این بازیکن ارائه کرده است اما از آن زمان روند مذاکرات بدون هیچ پیشرفتی متوقف شده و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده است.
جدایی کریستنسن در تابستان آینده از چلسی متصور است و باشگاه‌های زیادی تلاش دارند تا با وی به توافق نهایی دست یابند و وی را به صورت آزاد به خدمت بگیرند.
فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، در یک دشته توییت، در مورد آینده این بازیکن بروز رسانی کرده و گفته است که دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ در رقابت برای جذب مدافع دانمارکی پیشتاز هستند و احتمالاً تصمیم نهایی این بازیکن به زودی اعلام خواهد شد.
بایرن این بازیکن را به عنوان جانشین نیکلاس زوله انتخاب کرده و بارسا نیز قصد دارد وی را جانشین بلند مدت جرارد پیکه سازد که سن بالایی دارد و احتمال خداحافظی وی در پایان فصل متصور است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала