Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانه پس از قهرمانی با سنگال: بهترین روز و بهترین جام زندگی من است

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه - سنگال
سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
مانه پس از پیروزی تاریخی سنگال مقابل مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا اظهار داشت که بهترین روز زندگی‌اش را سپری می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا شب گذشته در استادیوم پل بیای شهر یائونده پایتخت کشور کامرون میان تیم‌های ملی سنگال و مصر برگزار شد که این بازی پس از 120 دقیقه تلاش بی‌ثمر دو تیم برای گلزنی در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 2-4 به سود سنگالی‌ها پایان یافت و شیران ترانگا برای نخستین‌بار این جام را بالای سر بردند.
سادیو مانه مرد شماره یک سنگال در این رقابت‌ها بود و این تیم با درخشش وی توانست قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود سازد. وی پس از بالا بردن جام، این قهرمانی را دستاورد برجسته دوران حرفه‌ای خود توصیف کرده و اظهار داشت که بهترین روز زندگی‌اش را سپری می‌کند.
او به خبرنگاران گفت:" این بهترین روز زندگی من و بهترین جام زندگی من است. من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چند جام دیگر شدم اما این جام برای من ویژه است. این برای من مهم‌تر از همه چیز است. من برای خودم، مردمم و همه خانواده ام خوشحالم."
مانه در ادامه به توصیف از هم‌تیمی‌هایش پرداخت و گفت:" وقتی پنالتی اول را از دست دادم، ضربه بزرگی برای من بود. اما هم‌تیمی‌هایم نزد من آمدند و گفتند" سادیو، ما با هم شکست می خوریم و با هم می بریم. ما تو را می شناسیم. تو کارهای زیادی برای ما انجام دادی، ادامه بده."
مانه در حالی این حرف‌ها را به زبان آورده که پس از برد تاریخی سنگال مقابل مصر به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала