Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میزبان مسابقات شنای قهرمانی جهان در سال 2022 مشخص شد + عکس

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Спортсменки сборной России выступают в финале групповых соревнований по синхронному плаванию на чемпионате мира по водным видам спорта в Будапеште
Спортсменки сборной России выступают в финале групповых соревнований по синхронному плаванию на чемпионате мира по водным видам спорта в Будапеште - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
مسابقات جهانی شنا که قرار بود در شهر فوکوئوکا کشور جاپان برگزار گردد، در شهر بوداپست کشور هنگری برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، مسابقات قهرمانی شنای جهان که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، قرار بود سال گذشته به میزبانی شهر فوکوئوکا کشور جاپان برگزار گردد اما به دلیل تعویق یک‌سالۀ رقابت‌های المپیک تابستان بخاطر ویروس کرونا، به سال جاری موکول شد.
در برگزاری این مسابقات بار دیگر تغییراتی به وجود آمد و فینا و کمیته سازماندهی مسابقات فوکوئوکا 2022، هفته گذشته به طور مشترک توافق کردند که تاریخ مسابقات شنای قهرمانی جهان را از 13 تا 29 می 2022 به 14 تا 30 جولای 2023 به دلیل تهدیدات کرونا، منتقل شود.
امروز و پس از سومین جلسۀ هیئت رهبری فینا، سومین تغییر در برگزاری این مسابقات به وجود آمد و حتی میزبانی این رقابت‌ها نیز تغییر کرد.
براساس گزارش فینا، حسین المسلم، رئیس فینا و ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان، امروز توافق کردند که پایتخت مجارستان، مسابقات جهانی فینا را از 18 جون تا 3 جولای 2022 میزبانی کند.
گفته می‌شود که این تغییرات روی میزبانی قطر از مسابقات 2023 نیز تأثیر خواهد گذاشت و ممکن است تغییراتی در مسابقات آینده نیز به وجود آید.
به این ترتیب در 18 ماه آینده شاهد سه جام جهانی مسابقات شنای جهان خواهیم بود و پس از آن رقابت‌های المپیک 2024 پاریس از راه خواهد رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала