Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همیلتون به دنبال پس گرفتن قهرمانی از فرستاپن؛ راننده بریتانیایی تمرینات آمادگی‌اش را آغاز کرد

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
لوییس همیلتون راننده بریتانیایی فورمول 1، ویدیوهایی از تمرینات صبحگاهی خود در حومۀ شهر لندن نشر کرد و به هوادارانش نشان داد که خودش را برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از فرستاپن آماده می‌سازد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست لوییس همیلتون در فصل گذشتۀ رقابت‌های فورمول 1 برابر ماکس فرستاپن هالندی و واگذاری عنوان قهرمانی به این راننده، شایعه شده بود که راننده بریتانیایی مرسدس به فکر بازنشستگی است وبزودی از دنیای رانندگی خداحافظی خواهد کرد.
سکوت طولانی همیلتون در شبکه‌های اجتماعی به این شایعات بیشتر از گذشته دامن زد و رسانه‌های بریتانیایی بارها و بارها در مورد بازنشستگی لوییس خبرهایی به نشر رساندند.
صبح امروز همیلتون به این شایعات پایان داد و با نشر ویدیوهایی از تمرینات صبحگاهی خود در حومۀ شهر لندن در انستاگرام، به هوادارانش نشان داد که خودش را برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از فرستاپن آماده می‌سازد و هنوز به فکر بازنشستگی نیست.
همیلتون 37 ساله در تلاش است تا یک بار دیگر عنوان قهرمانی فرمول 1 را کسب کند و پس از آن در اوج خداحافظی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала