Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی پس از پیروزی: " این چیزی بیش از یک برد است"

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا می‌گوید که تیم‌اش پس از پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید "پیشرفت بزرگ" داشته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ توانست 4 بر 2 حریف‌اش اتلتیکومادرید را شکست دهد.
پس از بازی ژاوی هرناندز سرمربی بارسا از عملکرد تیم‌اش تمجید کرد. با این پیروزی تیم وی به رده چهارم جدول صعود کرد و دو امتیاز از اتلتی بالاتر گرفت.
ژاوی پس از بازی در کنفرانس خبری ظاهر شد و در مورد عملکرد تیم‌اش و نیز این‌که این پیروزی از نظر روحی چه معنایی داشت، پرداخت.

او گفت: "هواداران، بازیکنان، کادرفنی... همه ما به این پیروزی نیاز داشتیم. ما برتر بودیم. این چیزی بیش از یک برد است. این می‌تواند یک نقطه عطف باشد، اما ما باید فروتن باشیم و به کار خود ادامه دهیم. ما خیلی خوب بوده‌ایم و نمی‌توانیم سرعت خود را کاهش دهیم. این سبک بازی همان چیزی است که به ثمر می‌رسد."

او همچنین به این نکته اشاره کرد که فکر می‌کند تیمش در چه نقطه‌ای می‌تواند در فصل پیشرفت کند.

ژاوی توضیح داد: "ما باید در ضربات ایستگاهی خیلی پیشرفت کنیم. آنها واقعاً در آن خوب هستند، خیلی بهتر از ما. ما هنوز در این راه امتیازات زیادی از دست می‌دهیم. در جنبه دفاعی بازی چیزهای زیادی برای پیشرفت داریم."

بارسلونا آخر هفته آینده در دیداری خارج از خانه برابر اسپانیول در لالیگا، قبل از آماده شدن برای میزبانی از ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، روبرو خواهد شد. ژاوی امیدوار است که تیمش بتواند در ادامه فصل به عملکردهای مشابه خود ادامه دهد.
از سویی هم این مربی به پاسخ دیگو سیمئونه سرمربی اتلتی پرداخت که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز شنبه از استراتژی نقل و انتقالات ژاوی در پنجره جنوری انتقاد کرد و هدفش این بود که بارسلونا اکنون 8 مهاجم در باشگاه دارد.

ژاوی به تفاوت در سبک مدیریتی اشاره کرد و گفت: "سیمئونه فوتبال را به شکل دیگری درک می‌کند. اگر تیمش حمله نکند، او با آن خوب نیست. او راضی نیست. اگر تیم من توپ را نداشته باشد، من عذاب می‌کشم. سیمئونه مربی بزرگی است که همه می‌خواهند با او بازی کنند. من برای او احترام باورنکردنی قائل هستم، من یک مبتدی هستم. اما ما دو نفر چیزهای متفاوتی در زمین می‌خواهیم. این یک انتقاد نیست، واقعیت است. تفاوت بین فوتبالی که من می‌خواهم و فوتبال سیمئونه در این بازی کاملاً واضح بود. نیمه اول، نه؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала