Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ مد نظر ژاوی برای تقویت خط دفاع بارسلونا + عکس

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، از سران این تیم خواسته است تا ژوئل کونده مدافع سویا را در تابستان آینده برای تقویت خط دفاع به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از روی کار آمدن ژاوی هرناندز در بارسلونا، این تیم پیشرفت خوبی در تمام خطوط داشته و هر رو پیشرفت می‌کند.
بلوگرانا اما در خط دفاع مشکلات فراوانی دارد زیرا چند بازیکن این تیم سن بالایی دارند و دوندگی و کارآیی لازم در ترکیب ثابت ژاوی هرناندز را ندارد.
به همین دلیل سرمربی اسپانیایی، به دنبال تقویت خط دفاع تیمش در تابستان آینده است و چند گزینه را زیر نظر دارد.
طبق گزارش اسپورت، جدی‌ترین گزینۀ سرمربی بارسلونا، ژوئل کونده مدافع فرانسوی سویا است و ژاوی از مدیران باشگاه خواسته است تا این بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرند.
این مدافع فرانسوی مورد علاقه چلسی و منچستریونایتد نیز است اما بارسلونا می‌خواهد او را در اسپانیا حفظ کند .
کونده در سال 2019 با قیمت 25 میلیون یورو از بوردو به سویا پیوست و عملکرد خارق‌العادۀ در این تیم داشته است. ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکیت نزدیک به 60 میلیون یورو تخمین زده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала