Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه‌های نقل‌وانتقالات رئال؛ اولمو می‌آید، آسنسیو می‌رود؟

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال نوسازی ترکیب خود در پنجره نقل و انتقالاتی آینده است.
به گزارش اسپوتنیک، دفنسا سنترال به نقل از ال ناسیونال گزارش داده است که وکلای دنی اولمو وینگر اسپانیایی لایپزیگ با رئال مادرید تماس گرفته اند و این بازیکن را پیشنهاد داده اند.
در حقیقت وکلای اولمو در ابتدا با بارسلونا تماس گرفته اند اما ژاوی دست رد به سینه این بازیکن زده و حالا او سعی می کند که برای خروج از لایپزیگ به سراغ رئال بیاید و شانس حضور در برنابئو را برای خود مد نظر قرار بدهد.
این در حالی‌ست که پاریسن ژرمن همچنان شانس خرید مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید را دنبال می کند و او را زیر نظر دارد.
دکلافوت به نقل از لوپاریزین گزارش داده است که پی اس جی در تابستان بعدی با توجه به جدایی احتمالی امباپه به دنبال تقویت ترکیبش خواهد بود که یکی از گزینه هایشان آسنسیو است که در تابستان بعدی به سال پایانی قراردادش می رسد.
در همین حال، پایگاه خبری مادریدیستا به نقل از خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا گزارش داده است که رئال مادرید برای پست دفاع راست یک گزینه ویژه یعنی سمیر گالمامی از تیم نیس را در نظر دارد.
در حقیقت سمیرگالمامی 18 ساله اصالتی لهستانی – فرانسوی دارد که در تیم زیر 19 سال نیس عضویت دارد و امیدوار است که گام مهمی در دوران فوتبالش بردارد و به همین خاطر رئال شرایط جذب وی را دنبال می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала