Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست عجیب بنزما برای تمدید؛ هالند لرزه به اندام کریم انداخته

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، خواستار دیدار با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه در ماه مارچ برای تمدید قرارداد شده زیرا می ترسد که در صورت انتقال ارلینگ هالند در تابستان امسال به برنابئو، جایگاه خود را در تیم از دست بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در این فصل در فرم استثنایی قرار گرفته دارد و در 28 بازی 24 گل برای تیمش به ثمر رسانده‌است. قرارداد این بازیکن تا ماه جون سال 2023، با رئال مادرید اعتبار دارد و این باشگاه‌ می‌خواهد قرارداد ستارۀ خط حمله خود را تمدید کند.
بنزما اما شرایط خودش را برای تمدید دارد و می‌خواهد مذاکرات را به صورت مستقیم با پرز پیش ببرد. بنا به گزارش روزنامه فرانسوی Onze، بنزما از ورود احتمالی هالند، مهاجم نروژی دورتموند در تابستان امسال احساس خطر می‌کند و می‌خواهد ماه آینده برای شفاف‌سازی موقعیتش در تیم با رئیس باشگاه ملاقات کند.
سران رئال مادرید درک کرده‌اند که در غیاب بنزما در خط حمله به مشکل خواهند خورد و از همین رو در تابستان آینده به سراغ ارلینگ هالند و کلیان امباپه خواهند رفت و تمام تلاش شان را خواهند کرد تا هر دو بازیکن را را جذب کنند.
بنزما با جذب امباپه مشکلی ندارد زیرا موقعیت بازی هر دو بازیکن متفاوت است اما جذب هالند قطعاً روی ستاره فرانسوی تأثیرگذار خواهد بود زیرا او در فرم استثنایی بوده و در 20 بازی 23 گل برای باشگاه دورتموند به ثمر رسانده و اگر به رئال مادرید بیاید، با توجه به سن سالی که دارد، ممکن بنزما را به نیمکت تبعید کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала